VPC 2007 en printen vanuit virtual dos DOS

Pagina: 1
Acties:

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 09:31
Ik heb een vpc gemaakt waar dos op draait (free dos) met een oud programma wat ik nog veel gebruik. het werkt allemaal mooi alleen heb ik 1 probleem.

Ik kan niet printen vanuit het dos programma. In VPC wil ik mijn lpt1 poort binden aan een printer op mijn host pc, alleen ziet vpc er geen een (heb netwerk printers dus niet lokaal).

Iemand een idee hoe ik het voor elkaar krijg om te printen vanuit het dos programma?

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

en [google=virtual pc print] kun je niet combineren met [google=site:www.freedos.org print]? Het lijkt me toch dat dit niet zo moeilijk te vinden is?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 09:31
op de site waar ik heb gekeken verwijzen ze naar het binden van je lpt1 poort.
Dit probeer ik te doen in vpc 2007 maar hij ziet mijn lpt poorten niet (onder xp en vista geprobeerd).

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12