Toon posts:

Compaq pressario V63902EU vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie hier eenmalig aanbieding voor zaterdag april. Ik kan echter helemaal geen info vinden over dit ding :?. Eigenlijk is het voor mij het belangrijkste dat ie Linux goed ondersteund. Verder zou ik het leuk vinden om af en toe een spelletje te spelen. Hebben jullie verstand van deze laptop? Wat is jullie mening? Hier zijn de specs:

-Compaq pressario V63902EU
-Prijs: 599,-
-AMD Sempron 3500+
-Windows Vista :r
-1GB werkgeheugen
-80 GB harde schijf
-Geforce Go 6150 Video tot 128 MB videogeheugen

Ik weet het is summier maar meer weet ik ook niet

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Waarom zou die Linux niet goed ondersteunen?

Verder is een Sempron niet echt een CPU om mee te gaan gamen.
1GB zou het goed doen in XP en linux, maar in Vista zou je krap komen te zitten als je een mem-zuipend spelletje zou spelen.
En dan komt er nog eens bij dat er een Geforce Go 6150 inzit die ook nog is shared mem gebruikt en dus zo traag is als dikke str0nt door een trechtertje.
Bron: *Klikkie*

* 3DMark01: 4000 points
* 3DMark03: 1200 points
* 3DMark05: 630 points

Niet echt iets om over op te scheppen... :P

Wat bedoel je onder "Hebben jullie verstand van deze laptop?" ? Nogal vage vraag.

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
MensionXL dank voor je snelle antwoord :) Linux en laptops hebben niet altijd een goede verstandhouding maw de hardware word niet ondersteund. en naar ik begrepen heb is hp (compaq dus) zeer gereserveerd om gegevens vrij te geven dus dit kan ook belemmerend werken..

Ik zou het leuk vinden om er Neverwinter Nights Quake III (Quake 4 lijkt me iets te hoog gegrepen :) ) enzo op te spelen. Serieus game doe ik wel op mijn desktop.

Met "Hebben jullie verstand van deze laptop?" bedoelde ik te vragen naar ervaringen van mensen die deze of een vergelijkbare laptop hebben ;)

Edit:
Het lijkt er echter niet op geforce go 6150 dat de ondersteund wordt: http://us.download.nvidia...46/README/appendix-a.html

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 22:05 ]