Outlook 2007 en html briefpapier vragen (spam+animated gif)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.586 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een nieuwe lay-out (briefpapier) om in outlook de mail te versturen.
Graag wil ik gebruik maken van een animated gif zoals hieronder te zien maar wanneer deze in mijn mail komt dan beweegt deze niet meer.
Ook is het zo dat mijn vorige briefpapier soms als spam werd gezien en uiteindelijk niet bij de ontvanger terecht komt. Zijn hier misschien richtlijnen voor hoe je het beste je briefpapier kunt opmaken qua html codes en bestands formaten zodat de ontvanger uiteindelijk de mail net zo ziet als ik hem uiteindelijk verstuur?

Afbeeldingslocatie: http://www.hampsink.com/mail/bovenkant.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kickje! Werkt iedereen zonder e-mail lay-out hier op tweakers :'( ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je krijgt waarschijnlijk weinig reacties omdat in je topcistart niets blijkt van enig eigen vooronderzoek, terwijl een simpele outlook + html al 178 topics oplevert met daartussen best bruikbare informatie. En GoT is nu eenmaal geen helpdesk. :)
Het is vaker opgemerkt, maar lees voor je een topic opent even Registratievoorwaarden / korte FAQ; daar staan tips in hoe je het beste een topic opent zodat er wel -bruikbare- respons komt.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Forget HTML zoals je tot nu toe hebt kunnen gebruiken als het om Outlook 2007 gaat.

Die versie gebruikt namelijk niet meer de IE rendering engine voor HTML mail, maar Word ( :X ).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:22:
Kickje! Werkt iedereen zonder e-mail lay-out hier op tweakers :'( ?
Natuurlijk, een beetje normaal mens gebruikt plain text en quote ook netjes -onder- het bericht zoals het hoort. En de qoute tekens zijn dan ook nog eens >>.

HTML mail zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:34:
Forget HTML zoals je tot nu toe hebt kunnen gebruiken als het om Outlook 2007 gaat.

Die versie gebruikt namelijk niet meer de IE rendering engine voor HTML mail, maar Word ( :X ).
Dus het is niet meer mogelijk om een animatie te laten zien bijv. een animated gif o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ace schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:35:
Natuurlijk, een beetje normaal mens gebruikt plain text
Liever wel ja, maar op zich heb ik er niet zoveel problemen mee.
Zolang het geen IncrediMail toestanden worden dan.
en quote ook netjes -onder- het bericht zoals het hoort. En de qoute tekens zijn dan ook nog eens >>.
Leer liever goed quoten dan. Quote datgene waar je op reageert, enkel onderaan "OK!" antwoorden is net zo erg als bovenkloten.
HTML mail zuigt.
Jij vindt HTML mail zuigen. Ik vind het Evil, maar het zuigt niet persé.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1