Ik heb twee pc bekabeld aangesloten op mijn alcatel speedtouch modem. Ik wil nu een 3e pc draadloos verbinden. Hoe los ik dat het beste op? Vervanging van het modem of een acces point aansluiten op het modem? Wie heeft tips of ervaringen?
3 mogelijkheden:
1. Vervangen van het complete geheel door bv. een WAG2000 van Linksys,
2. Draadloze router kopen en deze instellen als AP(DHCP disablen en in zelfde range zetten als de ST)
3. AP aanschaffen.
Feitelijk maakt het niks uit wat je doet, het is maar net welk product je aanschaft
1. Vervangen van het complete geheel door bv. een WAG2000 van Linksys,
2. Draadloze router kopen en deze instellen als AP(DHCP disablen en in zelfde range zetten als de ST)
3. AP aanschaffen.
Feitelijk maakt het niks uit wat je doet, het is maar net welk product je aanschaft
Asus WL-500G is een leuk apparaat voor jou.
Kan in AP mode, heeft een usb aansluiting voor een printer/hdd/webcam, is lekker snel en uit te rusten met een alternatieve firmware voor meer bereik.
Kan in AP mode, heeft een usb aansluiting voor een printer/hdd/webcam, is lekker snel en uit te rusten met een alternatieve firmware voor meer bereik.
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.