[ASP] Alle gegevens uit een tabel weergeven

Pagina: 1
Acties:

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-11 21:47
Hallo,

Ik heb hier een website (ASP) draaien waar ik kan zoeken naar films. De gegevens van de films worden uit een Access database gehaald (verschillende tabellen). Nu wil ik een link creëren welke na een klik van de muis alle films uit mijn database moet weergeven. Ik blijf hier toch echt even steken. Wie weet hoe ik dit doe? Ik heb Google al afgezocht, evenals GoT.

Alvast bedankt :)

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Wat heb je zelf al geprobeerd? Kan je je code pasten en vertellen wáár het precies fout gaat? En waar je op vast zit? Krijg je foutmeldingen? Etc..

• Alm4riC
Peedy schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:19:
Wat heb je zelf al geprobeerd? Kan je je code pasten en vertellen wáár het precies fout gaat? En waar je op vast zit? Krijg je foutmeldingen? Etc..
Het punt is dat ik niet weet welke code ik moet gebruiken. Aan de link moeten de resultaten uit een tabel worden gehangen zeg maar...

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Inderdaad het internet afgezocht met Google.

:?:/

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• Alm4riC
Dat snap ik. Maar hoe doe ik dat met een link :9 Database connectie heb ik al, alleen ik mis het stukje code van hóe ik resultaten uit een tabel kan weergeven d.m.v. het klikken op een link. Zoiets dus:

"Toon alles"

En dan moet ie alles weergeven. En hoe ik dát doe snap ik effe niet ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Alm4riC op 06-04-2007 17:29 ]

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Alm4riC schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:28:
[...]

Dat snap ik. Maar hoe doe ik dat met een link :9 Database connectie heb ik al, alleen ik mis het stukje code van hóe ik resultaten uit een tabel kan weergeven d.m.v. het klikken op een link. Zoiets dus:

"Toon alles"

En dan moet ie alles weergeven. En hoe ik dát doe snap ik effe niet ;)
Dat staat er gewoon in...

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Pagina: 1