Hergebruik trailversie perfectdisk

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Wicket
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:50
Ik wil opnieuw perfectdiskv8 installeren maar het lukt me niet. Hij geeft aan dat ik mijn testperiode is verlopen.

Ik heb daarna de map Raxco onder Program Files weggegooid en volgens mij ook nog de map Raxco uit de Application Data, maar hij blijft die melding geven. Weet iemand wat ik nog meer moet weggooien wil ik dat progje kunnen gebruiken.

Ik wil niks lezen van gebruik dan een ander defragtool of zoek op google.

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-02 20:19
Wicket schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:56:
Ik wil opnieuw perfectdiskv8 installeren maar het lukt me niet. Hij geeft aan dat ik mijn testperiode is verlopen.

Ik heb daarna de map Raxco onder Program Files weggegooid en volgens mij ook nog de map Raxco uit de Application Data, maar hij blijft die melding geven. Weet iemand wat ik nog meer moet weggooien wil ik dat progje kunnen gebruiken.

:?

Anyway, je zult het product nu moeten kopen wil je het verder gebruiken... Je Trial Period is gewoon (niet voor niets!) verlopen.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Verwijderd

Wicket schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:56:

EHmm de volle versie aanschaffen?

Windows totaal opnieuw installeren?

mappen weg gooien is geen uninstall, dat moet je gewoon via de uninstall van het betreffende programma doen waarbij ook (bijna) alle verwijzingen uit het register worden verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 16:00 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Register kan iets staan, maar niet altijd. Soms staat het ergens in de Windows map en dat is zoeken naar een speld in een hooiberg. Zoek op een andere manier eens naar Perfect Disk. Ik draai hem prima zonder problemen :).

Commandline FTW

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We gaan je hier niet helpen met het omzeilen van een beveiliging, in dit geval bedoeld om ervoor te zorgen dat jij je aan hun licentie houdt. Koop het programma dan legaal of ga inderdaad wat anders gebruiken. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.