Per dag worden er tig slotjes uitgedeeld, heeft het niet meer nut als deze topics dan ook lager in het overzicht worden geplaatst, zodat de niet gesloten topics bovenaan de lsijt worden weergegeven?
Op zich misschien wel maar :
-een gesloten topic kan (mag) natuurlijk nog wel gelezen worden.
-als de gesloten topics blijven staan, kun je zien welke topics niet gewenst zijn.
Trouwens gesloten topics worden altijd door iemand (HBM
) getrashed na een poosje.
Ik ben het met je eens dat een lijst zonder slotjes er netter uit ziet.
-een gesloten topic kan (mag) natuurlijk nog wel gelezen worden.
-als de gesloten topics blijven staan, kun je zien welke topics niet gewenst zijn.
Trouwens gesloten topics worden altijd door iemand (HBM
Ik ben het met je eens dat een lijst zonder slotjes er netter uit ziet.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Een lijst MET slotjes heeft wel nog iets van een preventieve werking.
"Op dit forum wordt actief gemod dus doe normaal"
"Op dit forum wordt actief gemod dus doe normaal"
Maar 1 van de redenen van het Modden is toch om het forum "schoon" te houden, door het laten staan van deze gesloten topics wordt alleen het vuil bij wijze van spreken onder het tapijt geveegd? Het vuil blijft hangen..
Ja is inderdaad een idee, het staat ook al op de lijst om gesloten topics altijd onderaan de topiclist weer te geven.Op dinsdag 06 februari 2001 12:46 schreef Gordijnstok het volgende:
Per dag worden er tig slotjes uitgedeeld, heeft het niet meer nut als deze topics dan ook lager in het overzicht worden geplaatst, zodat de niet gesloten topics bovenaan de lsijt worden weergegeven?
Om te voorkomen dat je van die gebruikers krijgt met elk dezelfde vraagstelling:,,Waar is mijn topic gebleven?''
Zou je de functie kunnen inbouwen om gebruikers die het gesloten topic hebben aangemaakt, een melding te geven, dat het topic is gesloten. Bijv.. met alert()..
Zou je de functie kunnen inbouwen om gebruikers die het gesloten topic hebben aangemaakt, een melding te geven, dat het topic is gesloten. Bijv.. met alert()..
Zoals ik al zei, worden de slotjes na een bepaalde tijd (in de Kroeg voornamelijk wanneer HBM zin heeftOp dinsdag 06 februari 2001 13:17 schreef Gordijnstok het volgende:
Maar 1 van de redenen van het Modden is toch om het forum "schoon" te houden, door het laten staan van deze gesloten topics wordt alleen het vuil bij wijze van spreken onder het tapijt geveegd? Het vuil blijft hangen..
HBM is zeg maar een beetje de stofzuiger van de kroeg
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1