Toon posts:

[XP] Kan alle Temporary Internet Files niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn pc de hele tijd zeurt dat mijn C: schijf vol zit heb ik maar eens besloten om het één en ander weg te gooien. Het probleem begon alleen bij het verwijderen van de Temporary Inernet Files. Hij gaf namelijk aan dat deze map 1.53 GB groot is. Na het legen van deze map was hij nogsteeds 1.25 GB groot :? Ook vroeg ik mij af of de Temp map C:\Documents and Settings\Rogér\Local Settings\Temp erg belangrijk is omdat deze ook 1.48 GB groot is...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 11:58 ]

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-03 09:38
Temp map kun je gewoon leeggooien. Waarschijnlijk geeft'ie een foutmelding over de bestanden die nog openstaan (die door je huidige sessie in gebruik zijn). Misschien eerst even sorteren op datum en alles van gisteren en eerder weggooien.

Voor het echt legen van je Temporary Internet Folders kun je het beste even een tooltje als IE Privacy Keeper ofzo gebruiken. Verder kun je in Internet Explorer instellen dat de Temporary Files niet meer dan bijvoorbeeld 50MB moeten worden.

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Haal bijvoorbeeld CCleaner er eens overheen :) Let ff goed op wat je allemaal aanvinkt ;)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de tips zal eens ff wat van die progs downloaden :)

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ccleaner is inderdaad wel makkelijk. Waarschijnlijk staan er gewoon bestanden in die je niet kan deleten omdat ze in gebruik zijn. Daar krijg je dan ook gewoon een melding over.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Net ff die cleaner eroverheen gegooid en het hele probleem is opgelost :)

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Die mappen legen van je tijdelijke internetopties en temp en dergelijke is eigenlijk heel simpel.
Log uit en log weer in als een andere user, ga naar de map C:\Documents and Settings\( je usernaam)\Local Settings\Temp ( of Temporary Internet Files) en delete alles.
Tevens te gebruiken als je met nog meerdere users op 1 pc zit te werken om de beurt.
no problem.
Ook heel veel ruimte kun je krijgen door de temp map in Windows dir, weg te halen, of te lege, of even je system restore uit te zetten en daarna weer aan.
Dit kan enige giga`s schelen.
Pagina: 1