Ik ben bezig bij kennissen van me om een netwerkje in elkaar te zetten , het wil me alleen maar niet lukken...
De situatie is als volgt .
- Modem -> WRT54GC -> Computer ( bedraad )
-----------------------------------> Computer ( draadloos )
Als ik de computer die bedraad is rechtstreeks aan de modem doe is er verbinding. Wil ik het via de router doen dan krijg ik maar geen internet verbinding, verbinding met de router is er wel.
Je moet verschillende gegevens invullen in de router alleen kom ik er niet meer uit welke het moeten zijn... wat ik uit me hoofd weet heb ik ze alle 4 of 5
geprobeerd.. wat ik me kan herinneren stond er Static IP, PPPOE, DHCP en nog wat. Ik heb er wat geprobeerd en de boel ingevoerd alleen denk ik toch dat ik het verkeerd invul. Ik heb de handleiding e.d. geraadpleegt.
Weet iemand welke gegevens je er in moet vullen van @home en onder welk kopje ?
De situatie is als volgt .
- Modem -> WRT54GC -> Computer ( bedraad )
-----------------------------------> Computer ( draadloos )
Als ik de computer die bedraad is rechtstreeks aan de modem doe is er verbinding. Wil ik het via de router doen dan krijg ik maar geen internet verbinding, verbinding met de router is er wel.
Je moet verschillende gegevens invullen in de router alleen kom ik er niet meer uit welke het moeten zijn... wat ik uit me hoofd weet heb ik ze alle 4 of 5
Weet iemand welke gegevens je er in moet vullen van @home en onder welk kopje ?
Blij Met Wilco