Toon posts:

is dit waT?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan errug cheapo een Packard Bell Platinum kopen, nu wil ik graag weten of de onderdelen die er in zitten een beetje goed zijn.. op de packard bell site staan helegaar geen specs van de gebruikte componenten.. dus als iemand mij een beetje verder kan helpen zou dat errug welkom zijn!!

Platinum 7800 RW

Processor: Intel® Pentium® III 800 / 133MHz

Intern geheugen: 128 MB

Vaste schijf: 30 GB ATA66 / 7200 RPM

Monitor: S515
C910
A720

CDROM/DVD: 10x DVD / 8x4x32 CDRW

Fax/Modem: 56kbps V.90

Muis: Scroll

Toetsenbord: 7 internettoetsen

Geluidskaart: A3D+Dolby© Digital Out

Grafische kaart: TNT2 Pro AGP 32 MB + TV-Out

Moederbord/chipset: Saturn (VIA apollo Pro 133A)

vooral het mobo ken ik nie .. is die chipset wat?? (ivm met overclocken ensow..)

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Zit video en sound onboard?

Houdoe

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij niet..
Geluidskaart: A3D+Dolby© Digital Out

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Vaak zijn die packard bel(compaq toshiba enz) gelocked tegen overclocken, dus als je wilt OCen moet je een andere mobo kopen . Voor dee rest ziet er wel leuk uit....maar volgens mij is die sound wel onboard. En ik zou er ook een andere kast omheen doen want die packard bel kasten zijn zo oerlelijk :r!!!

Verwijderd

Topicstarter
wist ik niet! .. zou wel zuigen natuurlijk .. niemand anders ervaringen met PB?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Hij is al overgeklokt naar 800..

Verwijderd

fsb 133 is klote om te overklokken bovendien zullen ze echt wel intel borden verkopen en die kun je niet makkelijk overklokken via de bios... en wat is voordelig????

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Tenzij dit echt el-cheapo is moet je het niet kopen. Je kan niets overklokken en je kan er donder op zeggen dat video en sound geïntegreerd is...Wat moet je ervoor betalen?

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
1750.-
vraag me niet hoe .. (en tis nie van de vrachtwagen gevallen..)
dus keine overclockkansen?

Verwijderd

Ik zou voor de Asus CUSL2 moederbord gaan! Pentium 3 700E-800E (dus 100mhz) en naar de GIG... (+ goede cooler!) want op dit bordje kun je de AGP op 1/2 zetten! Very Importante!

Koop wel 133Mhz geheugen!

That's it!

Verwijderd

ach voor 1750,- is dit een _erg_ leuke pc. Er valt weinig aan te overclocken, maar een P3-800 is toch al teveel voor een TNT2-pro. Het zou jammer zijn als de laatste op het mobo geintegreerd zou zijn: kun je er later geen geforce in gooiden (of er moet een extra AGP naast onboard AGP zijn).

Ik zou zeggen: geen Tweak-pc, maar wel een leuke pc voor het geld en er valt prima mee te gamen.

Verwijderd

hmmm ik zit nu achter een packard bell, een echte klassieke p75 (wel met 4.3GB HD en 64MB intern), in een PB-desktopkast. En die kast is kut!! als je een HD wil swappen moet je bijna alles uit elkaar halen, en een extra HD kan je niet vastzetten omdat je er met je schroevedraaier niet bij kan.

Een huisgenoot van me heeft ook een PB, een miditower, en die gaat nog kutter open dan deze desktop. Eerst een berg plastic eraf raggen, want de schroeven zitten aan de voorkant. Verder ook helemaal geen mogelijkheden om HD's bij te pluggen enzo. Maar voor 1750 piek: doen! Leuk alles eruit halen wat je kan gebruiken. HD, (wsch een seagate), Ram, proc, cd-rom, FDD en de monitor.) De rest zit wsch onboard. Maar dat bordje kan je ook wel verkopen aan een of andere leek die er wel 17.50 piek voor over heeft :P

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik zou hem kopen voor die prijs :D, hij is echt wel van een vrachtwagen gevallen, want zo goedkoop, NNOOUUU

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1