Na het herinstalleren van mijn pc, en na een aantal reboots, en wat windows update's werkte mijn systeem perfect, ik stond op het punt een ghost image te gaan maken en bedacht me ineens dat ik vergeten was de onnodige services uit te schakelen van xp.
Ik boot weer terug in windows, pc starte op in zo'n 10~15 seconden. Ik schakel vervolgens de volgende services uit:
Nu is de vraag, welke maakt nu dat na het uitschakelen mijn pc een stuk trager word.??
Mijn pc doet er nu ineens 1,5 minuut over om op te starten..? Iemand een idee wat ik hier teveel uitgezet heb?
Ik boot weer terug in windows, pc starte op in zo'n 10~15 seconden. Ik schakel vervolgens de volgende services uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Bluetooth Support Service Indexing-service Service voor het rapporteren van fouten Event Log TCP/IP NetBIOS Helper Machine Debug Manager Remote Registry Task Scheduler Secondary Logon System Event Notification Windows Firewall (WF) / Internet-verbinding delen (ICS) Print Spooler Performance Logs and Alerts Telephony Windows Time Wireless-Zero Configuration-service |
Nu is de vraag, welke maakt nu dat na het uitschakelen mijn pc een stuk trager word.??
Mijn pc doet er nu ineens 1,5 minuut over om op te starten..? Iemand een idee wat ik hier teveel uitgezet heb?