Toon posts:

Stop c000021a

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond thuisgekomen en ondervonden mijn ma's pc, die zich telkens opnieuw restartte..
Veilige modus geprobeerd, ook het laatste werkende configuratie geprobeerd om op te starten - lukt allemaal niet. Het volgende wordt weergegeven:

Stop c000021a {onherstelbare systeemfout}
Het systeemproces session manager initialization is onverwacht afgebroken met de status : 0xc000026c (0x00000000 0x00000000)
Het systeem is afgesloten.

Nu is wel een optie om windows opnieuw er op te gooien, echter zitten er nog wel bestanden op C. Iemand een idee?

Bij voorbaat dank.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

http://www.google.com/sea...d=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Wat is er verder mis met bestanden op de c schijf en een nieuwe instalatie?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-03 15:07

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voor dit soort zaken komt mijn oude pc altijd van pas. Meubel de HDD uit je moeders systeem en bou hem in de jouwe. Start op met je eigen C schijf en trek de belangrijke bestanden van de HDD af. Zet de HDD terug in je moeders systeem en doe een reinstall. Geef nu je moeder een cursus back-ups voor beginners.

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:32:
http://www.google.com/sea...d=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Wat is er verder mis met bestanden op de c schijf en een nieuwe instalatie?
niks mis mee, behalve dat ze niet op d staan

Verwijderd

Topicstarter
Edmin schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:39:
Voor dit soort zaken komt mijn oude pc altijd van pas. Meubel de HDD uit je moeders systeem en bou hem in de jouwe. Start op met je eigen C schijf en trek de belangrijke bestanden van de HDD af. Zet de HDD terug in je moeders systeem en doe een reinstall. Geef nu je moeder een cursus back-ups voor beginners.
als k vandaag niet uitkom, is dit de enige optie
Pagina: 1