Toon posts:

pc overklocken

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ben hier nieuw en heb eens een paar vraagjes

zou graag mijn pc overclocken,(dat hij nog steeds betrouwbaar blijft) maar ken er niets van eigenlijk

mijn specs

prossesor
intel core 2 duo E6600

mobo
asus P5W65 WS Proffesional

geheugen
OCZ 2048MB Kit (2x1024MB) 800Mhz PC6400 DDR2 Platinum XTC Series 4-4-4-15

graka
point of view 8800 gtx

2de vraag

bij het spelen van supreme commander valt mijn framerate enorm naar beneden als ik over bomen heenga met het beeld :'(

aan wat kan dit te leiden zijn?

alvast bedankt _/-\o_

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens in de TCO FAQ. Frequently Asked Questions TCO Staat precies in wat je kunt doen om te OCen.

Voor wat betreft vraag 2, wat heb je zlef al geprobeerd/

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-05 16:43

Dhrax

Prog Lord

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 12:51

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Naah ik snap de TS (Topicstart/er) wel, zo was ik ook.

Overklocken is niet zo snel uit te leggen in een topic. Je zult eerst meer informatie zoeken in o.a. de FAQ, daarnaast kun je info zoeken over onder andere FSB , een heel belangrijk begrip in het overklok-wereld. Jouw grafische kaart, processor , ramgeheugen en moederbord zijn een goede keuze geweest; je kunt ze dus goed overklocken.

Vraag2: Wat is de resolutie van je scherm? Normaal gesproken zou je met jouw componenten geen problemen moeten hebben in het spelen met games. Hoe zit het met andere games?

Gulfstream G650

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voor het overklokken zit je hier in het verkeerde subforum. Je moet in Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen wezen en dan bovenal de FAQ aldaar doornemen om jezelf de nodige basiskennis machtig te maken.

Voor problemen met je PC moet je eerst even het PMG Beleid doornemen, want dit is absoluut niet de manier om een "Help mijn PC doet het niet!" topic te starten :)

Gebrek aan aantoonbare inzet en research, topic dicht dus. Neem ook eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een uitleg over de werking van GoT ;)

[ Voor 13% gewijzigd door BalusC op 05-04-2007 20:43 ]

Dit topic is gesloten.