Hallo,
Ik ben een shopping cart aan het maken waarin ik met behulp van sessies producten toevoeg. Deze producten sla ik als volgt op:
Goed, dat werkt. Hiermee lees ik de items uit:
En hiermee verwijder ik ze:
Ok dit werkt allemaal. Als ik voor het eerst bij m'n shopping cart kom, staat er netjes dat hij leeg is. Als ik hierna een item toevoeg en weer verwijder, blijft er echter een leeg "informatie" veld staan. Er staat dus "Artikel, Prijs" etc bovenaan, maar geen data in de sessie. Ik ben bang dat hij een stukje sessie achterlaat oid.
Iemand enig idee?
Ik ben een shopping cart aan het maken waarin ik met behulp van sessies producten toevoeg. Deze producten sla ik als volgt op:
PHP:
1
| $_SESSION['cart'][$_POST['iid']] = $_POST['amount']; |
Goed, dat werkt. Hiermee lees ik de items uit:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| if(isset($_SESSION)) { if(isset($cart)) { foreach($_SESSION['cart'] as $iid => $amount) { // Hier de code om alles te laten zien } } } |
En hiermee verwijder ik ze:
PHP:
1
| unset($_SESSION['cart'][$_GET['iid']]); |
Ok dit werkt allemaal. Als ik voor het eerst bij m'n shopping cart kom, staat er netjes dat hij leeg is. Als ik hierna een item toevoeg en weer verwijder, blijft er echter een leeg "informatie" veld staan. Er staat dus "Artikel, Prijs" etc bovenaan, maar geen data in de sessie. Ik ben bang dat hij een stukje sessie achterlaat oid.
Iemand enig idee?