Toon posts:

Keyboard en muis lopen vast na gebruik keyboard.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt niet uit welk keyboard of muis ik gebruik, het gebeurt bij allemaal.
De pc is helemaal gescant op virussen en spyware en is voor de rest helemaal in orde.
Geen hardware fouten ook, helaas is de irq niet in te stellen in de bios..
800 Mhz pc

Windows XP

Iemand een idee?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:59

DUX

blijft ook nu voor Oranje

• Hing er ooit een speciaal toetsenbord aan van bijvoorbeeld Microsoft of Logitech waarvoor je ooit drivers hebt geïnstalleerd?
• Gaat het om een USB- of PS/2-toetsenbord?
• Sinds wanneer heb je dit probleem?
• Onlangs nog iets geïnstalleerd?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Mocht dat zo zijn (ik weet het helaas niet aangezien ik de pc maak voor iemand anders) waar zou ik die drivers kunnen achterhalen?

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:52
Indien PS/2 : Heb je de stekkers niet verwisseld ? :o doen de LEDS het wel / kun je ze ook schakelen met CAPS of numlock ?

Verwijderd

Topicstarter
Nee de stekkers zitten goed, groen op groen en paars op paars.
De leds op het toetsenbord gaan alleen niet aan.
Maar je kan er wel mee in veilige modus komen en door dat menu heengaan met het keyboard.
Maar zodra je in windows komt (het menu waar je op de gebruiker eerst moet klikken) en je drukt op een toets dan stopt de muis met bewegen en reageerd het keyboard ook niet meer (tot zover hij opzich reageerde in windows).

Je kan dus wel met alleen de muis werken...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 21:11 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:59

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Die voornoemde drivers zou je eventueel in het Software-onderdeel van het configuratiescherm kunnen vinden. Indien is dus duidelijk dat je (gezien je uitspraak over paarse/groene stekkers) PS/2 hebt. Heb je toevallig een USB-toetsenbord in de buurt liggen waarmee je zou kunnen testen of je eveneens daarmee problemen hebt? Vergeet niet dan ook even die PS/2-tobo eruit te halen voor het testen ;)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Pagina: 1