Toon posts:

Hauppauge pci kaart past niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de volgende PCI kaart:

Hauppauge WinTV PVR-500MCE

En het volgende moederbord:
MSI K9N6SGM-V (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA, 1394)

Om een of andere gekke reden past de pci kaart maar niet in het moederbord. Aan de achterkant van het slot gaat hij behoorlijk diep, aan de voorkant (kant waar de kabel er ingaat dus), gaat hij niet naar beneden, hoewel niks de boel lijkt te blokkeren. Er is 1 verschil tussen de kaart en het slot, de kaart heeft in het pci aansluitgedeelte een kleine "inham", en het slot zelf heeft hier geen "uitham" a.h.w. Maar dat zou dus in principe geen probleem moeten zijn.

Mis ik iets?

• tsunami69
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-06 20:05
een plaatje zou mischien helpen

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
je weet wel zeker dat het pci is?
je zou niet de eerste zijn die agp/pci-x of pci-e in een pci slot wil duwen (of zelfs isa)

pics zijn idd wel een must als je zo'n vraag hebt

[ Voor 17% gewijzigd door BasieP op 05-04-2007 18:09 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-07 05:59

Raphaelo

boeiend!!

kan het mischien zijn dat de onderkant van het ijzer aan de voorkant mischien iets te ver naar binnen is gebogen? dan zou de kaart dus net tegen het moederbord aan kunnen komen.

originele signatures zijn top!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:13

Cheezus

Luiaard

Komt de bracket niet gewoon tegen het metaal van je kast aan? Dat hij niet goed voor de sleuf zit?

Als dat niet het geval is zou het nog kunnen zijn dat je je kaart in een amr-achtig slot (soort omgekeerd pci-slot) probeert te drukken.. maar ik weet niet of jouw moederbord dat heeft..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

primusz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:22:
Komt de bracket niet gewoon tegen het metaal van je kast aan? Dat hij niet goed voor de sleuf zit?

Als dat niet het geval is zou het nog kunnen zijn dat je je kaart in een amr-achtig slot (soort omgekeerd pci-slot) probeert te drukken.. maar ik weet niet of jouw moederbord dat heeft..
Een omgekeerd PCI slot is ACR, AMR is een heel stuk kleiner.

Mijn idee is dat je misschien te grote afstandsbusjes hebt gebruikt zodat het mobo te hoog staat. Of de kaart is gewoon niet goed gemaakt, dat heb ik ook al eens gezien.

Verwijderd

Topicstarter
Idd, het bracket probleem. Ik was echt blind, schaam me voor dit topic.

Heb em even aangepakt met de ijzerzaag en nijptang en nu is het een perfect fit :*)
Pagina: 1