Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-11 10:30
ik zag op internet een leuke mp3/4 spelerers staan.
het raare is dat deze geen naam heeft.

de speler is te koop voor 55 euro.

uiterlijk:
Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/4708/2gbjy3.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img260.imageshack.us/img260/6823/2gbsecondeu3.th.jpg

specs:
Productomschrijving:

- MP4/MP3 Digitale speler futuristisch design
- 2GB (2048MB)
- 1,8 TFT Display met 262.000 Kleuren
- Muziekformaten: MP1/MP2/MP3/MP4/OGG/WMA/WMV
- Videoformaten: WMV/AFI
- Beeld-Browser: JPEG-Beeld/Gif-Beeld/Bitmap
- Digitale foto slideshow functie
- USB-opslagruimte
- ID3-dag toelichting
- USB 2.0 / USB 1.1 compatibel
- FM Radio
- Ingebouwde microfoon
- Telefoonboek
- 7-Soorten Equalizer
- Lyrik-omschrijving/Karaoke
- Herhalingsfunctie
- Meerdere talen functie (25 talen)
- Geïntegreerde Li-Io Accu
- E-Boek
- Secret Space
- Systeem Upgrade
-
heeft iemand ervaring met deze speler?

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waar zag je deze staan dan? Misschien de desbetreffende shop even om het merk vragen oid?

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-11 00:22
voor zijn prijs ziet i der leuk uit. maar ik heb tegenwoordig afkeer tegen bugdet portable spelers.

trouwens waar heb je hem gezien?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:33
Deze worden overal op marktplaats aangeboden, ook op samenkopen.net.

Ik zou persoonlijk niet voor zon crappy,non merk kopen.

Koop gewoon iets degelijks, want dit is niet echt heel erge top kwaliteit!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

mmm ziet er uit als een (slechte) fotoshop...
Proceed with caution zou ik zeggen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Verwijderd

Heb zo'n ding gekocht geprobeerd) op eBay. Won 'm voor 37 euro inclusief verzenden. Verkoper mailt me dat ze niet meer op voorraad zijn (alhoewel hij er nog wel 10tallen verkoopt in zn shop). Prijs lag 'm waarschijnlijk te laag.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 17:34 ]

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wat ik vaag vind is dat het puur op marktplaats te krijgen is. En dat het voor een prijs is die veel lager is dan alle anderen...

Ik zou goed opletten bij dit soort dingen !

• quistler
bedankt voor de snelle reply.

niet egt betrouwbaar maar met verzenden met rembours, afhalen wel lijkt me.
btw hier de shops:

shop1
shop2

dit zijn webshops en geen biedingsites (ook al zijn ze niet TE profecioneel).

ze staan ook niet in de tweakers pricewatch :o

[ Voor 6% gewijzigd door quistler op 05-04-2007 17:40 ]

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
ToolkiT schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:31:
mmm ziet er uit als een (slechte) fotoshop...
Proceed with caution zou ik zeggen..
Dit zijn gewoon goedkope chineze media spelertjes waar ze jou merk op kunnen drukken:
http://www.ecvv.com/produ...kind1id=0&Submit=+Search+
b.v. de IPOD Nano MP4 van 4GB voor maar $58.

[ Voor 33% gewijzigd door djexplo op 05-04-2007 18:09 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Grootste nadeel is de batterijlevensduur: vaak maar 4 uur audio/ 2 uur video.
Leuk dat ie veel kan, mar met zo'n korte tijd heb je er niets aan.
Bovendien gaan ze snel stuk, het is troep.

• quistler
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:36:
Grootste nadeel is de batterijlevensduur: vaak maar 4 uur audio/ 2 uur video.
Leuk dat ie veel kan, mar met zo'n korte tijd heb je er niets aan.
Bovendien gaan ze snel stuk, het is troep.
Integreerde Li-Io Akku:
De oplaadbare Lithium -Ionen Accu (Li-Io Accu) zorgt voor ongeveer 9 uur doorlopend muziekgenoegen. Mocht de accu leeg zijn gaat er uiteraard geen werk of muziek bestanden verloren. En door de meegeleverde oplaadapparatuur is het zeer eenvoudig om hem weer op te laden. Tevens via het stopcontact maar ook via de pc heeft u de mogelijkheid om hem op te laden. En door dit systeem bespaart u een hoop geld aan batterijen.

oke het is verkooppraat maar je ken t overal opladen dus who cares.
op school gratiz opladen aan de pc's :9

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 23:43

H3llSiNG

Meh.

Nooit voor dit soort troep gaan, ik heb een paar collega's met dat soort chinese spul rondlopen en vinden het alle ondingen.

Paar keer in mn hand gehad, knopjes zijn lastig in te drukken, ERG traag en menus zijn onoverzichtelijk ook gaan de accu's maar even mee.

Geef dan net wat meer uit voor een goede player.

[ Voor 5% gewijzigd door H3llSiNG op 06-04-2007 02:57 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Verwijderd

Als er een rockchip in zit, zijn ze wel te doen. Redelijke video play, sound is gewoon goed. Batterij tijd is de grootste min, er zit zelfs veel verschil in 2 geleverde batterijen, brak produktie proces? Bij uxcell.com vind je ze wss goedkoper, €4 verzendkosten vanaf Hong Kong, en omruilgarantie bij niet tevreden. Ze verkopen types met nokia batterijen, die voor weinig los te koop zijn. Zorg dat je geen speler koopt die video alleen als AMV afspeelt (action chip), dat wordt een soort snelle slideshow van 12fps, tenzij je een beeldmaat van 1 inch kiest bij converten. Heb bij uxcell de Glacier gekocht, doet 10 uur ruim voor mp3/ogg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:51:
Als er een rockchip in zit, zijn ze wel te doen. Redelijke video play, sound is gewoon goed. Batterij tijd is de grootste min, er zit zelfs veel verschil in 2 geleverde batterijen, brak produktie proces? Bij uxcell.com vind je ze wss goedkoper, €4 verzendkosten vanaf Hong Kong, en omruilgarantie bij niet tevreden. Ze verkopen types met nokia batterijen, die voor weinig los te koop zijn. Zorg dat je geen speler koopt die video alleen als AMV afspeelt (action chip), dat wordt een soort snelle slideshow van 12fps, tenzij je een beeldmaat van 1 inch kiest bij converten. Heb bij uxcell de Glacier gekocht, doet 10 uur ruim voor mp3/ogg.
Die Glacier is toch met een action chip?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:54:
[...]

Die Glacier is toch met een action chip?
Jazeker, had 'm ook niet voor video gekocht (handig, mijn leesbril meeslepen), maar alleen voor de ogg afspeelfunctie. Won er prompt nog een tweede 1 gig speler met mijn ordernummer in de loterij. Accessoires zijn echter zo slecht, usb chargers beide doorgebrand na 1x laden, oortjes zijn een complete materiaalverspilling, zo slecht!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:52:
[...]

Jazeker, had 'm ook niet voor video gekocht (handig, mijn leesbril meeslepen), maar alleen voor de ogg afspeelfunctie. Won er prompt nog een tweede 1 gig speler met mijn ordernummer in de loterij. Accessoires zijn echter zo slecht, usb chargers beide doorgebrand na 1x laden, oortjes zijn een complete materiaalverspilling, zo slecht!
Haha ok, heb er vorige week ook eentje besteld en was benieuwd. Gebruik je 'm nog?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:13:
[...]

Haha ok, heb er vorige week ook eentje besteld en was benieuwd. Gebruik je 'm nog?
Elke dag! 8)
Heb er een losse nokia-batterij lader bij gekocht en wat xtra batterijen (type bl-4c). Koop geen maxcell batterijen, hun 1900mah doen het net zo lang als de meegeleverde.. Voorzichtig met de usb aansluiting, die is fragiel en gevoelig voor iets te schuin insteken/verwijderen.
Hier vast een video converter tip (software krijg je meegelverd) voor de best mogelijke video play:
AMV SETTINGS FOR GLACIER (AMV 4.09)

Full size movie: 208 x 176 (low) image quality: middle
Partial size but high quality movie: 208 x 160 image quality: high
Widescreen movie: 208 x 144: image quality: high
Pagina: 1