Toon posts:

Ervaring smsdiensten

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor een klant moet ik een sms gebeuren implementeren op de website.
Sms reminders bijvoorbeeld.
Nu ben ik op zoek gegaan via google naar welke diensten er zijn maar ja, wat is nu een goede.

De volgende kwam ik tegen
  • clubmessage.nl
  • hotsms.nl
  • wireless-services.nl
Alleen wat is nu een goede? Zelf heb ik wel redelijke ervaringen over clubmessage.nl gehoord.

Vereisten: 100sms per maand, alleen outbound. kwaliteit. Versturen via eigen website dus echt een gateway nodig.

Verder kwam ik hier op tweakers in de search niet echt ervaringen tegen in het verleden, plus dat dit soort dingen nogal eens willen veranderen. Dus wie heeft hier ervaring mee?!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
wij zijn hier op het werk in de testfase met mollie.nl ... in de testfase zijn we tot nu toe zeer tevreden...

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:16

hamsteg

Species 5618

* GoldenBites

Let vooral op gegarrandeerde verzendtijden en delivery reporting als het belangrijk is dat je moet weten dat een SMS is afgeleverd. GoldenBites heeft een goede helpdesk met mensen die kennis hebben, interface documentatie (voor codering) is iets verouderd maar er is goede support.

[ Voor 35% gewijzigd door hamsteg op 05-04-2007 16:59 ]

... gecensureerd ...

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 12:28
Er zijn heel veel partijen. Als je het technisch gezien in een website wilt implementeren kan je kwaliteit in de praktijk het beste testen door hierover eens wat vragen te stellen aan de helpdesk. Als je goed advies krijgt is de kans op een goedwerkende oplossing in elk geval het hoogste. Daarnaast is prijs gewoon belangrijk om te vergelijken.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmja.. dit gaat een opsom topic worden zo. Daarnaast heeft het opzichzelf helemaal niks met het ontwikkelen zelf te maken.

Verder: wat djluc zegt. Wat voor jou een goede partij is hoeft voor mij geen goede partij te zijn. De vereisten die je nu hebt zijn zo algemeen dat nagenoeg elke partij met een gateway in principe voldoet.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.