Toon posts:

[iPod] iPod 'vullen' -> tags overhoop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Recentelijk heb ik al mijn mp3's opnieuw getagged met Tag&Rename. Een monnikenwerk, maar alles klopt nu en ziet er goed uit (in bijv. Windows Media Player 11 (Vista)).
Nu heb ik iTunes geinstalleerd om mijn iPod te vullen. Maar op de een of andere manier komen daar de tags op een andere manier naar voren dan in Media Player. Ook album art wordt niet altijd meegenomen.
De vraag is natuurlijk: hoe kan ik mijn ipod vullen met mn mp3's met de tags zoals ik ze in Windows Media Player zie?

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 02:16
Ik denk dat je id3v1 tags gebruikt hebt, terwijl de helft van de tijd id3v2 tags ook nog aanstaan met foute info. Er zijn wel programmaatjes in de omloop om je ID3v1 om te zetten naar ID3v2, wellicht kan Tag 'n Rename dit ook.

[ Voor 12% gewijzigd door _eXistenZ_ op 05-04-2007 22:39 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb hier ID3-TagIT, en dat kan iig van 2.3 naar 1 omzetten. Waarschijnlijk is dit inderdaad wat mis is gegaan.

Mocht je enorm veel nummers hebben, en niet je eigen precieze tagmethode hebben en niet enorm dwangmatig zijn ( O-) ), zijn er ook tooltjes die via een on-line database taggen voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Precies. http://musicbrainz.org/ bijvoorbeeld.

Let wel op want ik las dat het je album art vern**kt, heb het daarom nog niet geprobeerd op mijn Mac.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het voordeel van id3v1 tov id3v2?
Ik heb dit inderdaad fout gedaan, maar anderzijds wel dwangmatig alle mp3's omgezet naar een bepaald formaat.
Pagina: 1