Toon posts:

Seagate 500GB maar 127GB in windows

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Matched: 127gb, 500gb, maar
Beste allemaal,

Ik heb ff lopen zoeken hier op het forum en ook op google maar eigenlijk niks gevonden.. Ik heb net nieuwe onderdelen voor de pc gekocht waaronder ook 2 SATA HD's.. 1 van Western Digital (raptor) 80gb... en 1 500gb Seagate...

Windows geinstalld op de WD HD.. en een 2de partitie gemaakt op die WD HD... Nu wilde ik de seagate gaan formateren maar blijkt dat ie in windows maar 127GB aangeeft! in de bios is alles perfect.. netjes 500.1GB.. maar in windows dus geformat en maar 127gb.. Enig idee waar dit aan kan liggen of nog beter hoe het op te lossen is?

MB: Asus P5B-Deluxe (intel chipset)
CPU: Intel Dual Core E6600.
en de 2 HD's dus en normaal XP erop..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Geen matches
Service Pack 2 installeren en de FAQ hier lezen zal al een boel schelen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Geen matches
je computer een beetje up to date houden kan geen kwaad hoor...service pack 2 is al een paar jaar uit en een absolute must als je wil vermijden dat je pc een botnet pion wordt zodra hij langer dan 2 minuten online is.

(ja, het verbaast me een beetje dat deze vraag anno 2007 nog steeds langskomt :p)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 16:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
FAQ had ik al doorgekeken.. nogmaals doorgekeken en inderdaad net gewoon overheen gekeken :( Sorry voor de post hier :) ... Bedankt..

.. dit zal waarschijnlijk niet het laatste zijn wat je in je leven gaat verbazen.. dat jij en 100000en anderen het weten hoeft niet zo te zijn dat iedereen het weet.. dus een beetje respect tonen voor andere kan geen kwaad...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Matched: 127gb
Dit staat gewoon in de FAQ beantwoord. En een zeer eenvoudige search op "127GB" levert ook zat correcte resultaten op. * BalusC heeft dan ook enorme twijfels over jouw research. Luiheid wordt hier niet zo gewaardeerd, topic dicht dus ;) Zie ook de Registratievoorwaarden / korte FAQ voor een uitleg over de werking van GoT.

Dit topic is gesloten.