[SCDA] Crasht naar desktop

Pagina: 1
Acties:

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:50
Voor mijn verjaardag heb ik Splinter Cell Double Agent gekregen. Tof spel met maar 1 probleem.
Het wil niet starten op mijn doos en dat is een beetje jammer. Omdat je een week tijd hebt, wil ik toch eerst eens kijken of ik niet nog iets kan proberen.

Het probleem is als volgt:
Ik duw de dvd erin, menu komt te voorschijn, ik selecteer Single Player en het begint met opstarten (gemaximaliseerd), krijg dus een zwart scherm waar normaliter volgens mij het intro moet zijn echter komt ie niet zo ver want na 0,5 seconde gaat ie naar een windowed formaat en crasht ie.
Multiplayer start ie niet eens op. Heeft ie ook nooit gedaan.

Dit heb ik al geprobeerd:
* Verschillende drivers (Forceware 91, 96, 97 en 100), allen zonder succes. Uiteraard drivers verwijderd met Drivercleaner.
* DirectX 9.0c opnieuw geïnstalleerd vanaf de DVD en vanaf de download. Geen succes.
* Game gepatched naar 1.02, probleem blijft exact hetzelfde.
* Firewall uitgezet (AV draai ik niet), geen effect.
* Compat. modus Win2K en Win98SE (ook al geeft de doos aan "XP only) - (uiteraard) geen effect.
* Overclock teruggedraaid - geen effect.

Is er nog iets wat ik zou kunnen proberen?

Relevante specs (volledige specs zie sig):
XP MCE2005 met SP2 & alle updates daarna
Core2Duo E6600 (@3,3Ghz)
Asus P5B Deluxe
Corsair Twin2X6400C4 2GB Ram (Timings: By SPD, draait 1:1 met fsb (DDR2 730Mhz)
XFX GeForce8800GTX (stock)

[ Voor 6% gewijzigd door PauseBreak op 05-04-2007 16:31 . Reden: Aanvullende info ]

Nee, merp!

• PauseBreak
*bump*
Niemand enig idee waar het aan kan liggen?

Nee, merp!

• fommes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-01 15:49
Er zijn veeeel problemen met dit spel, ik heb hem zelf net binnen de singleplayer draait uiteindelijk (nadat ik mijn graka drivers geupdate heb..)
Alleen de multiplayer wil niet werken waar ik toch eigenlijk het spel voor gehaald heb :'(

Systeem:

Pentium D930 3,0 GHz
ASUS P5WD2
1024 MB PC667 Kingston kit (2x512mb) DDR2
PCI-e MSI 256mb Ati Radeon RX1600XT
Windows vista ultimate (Ik weet het... :O )

ik meen me te herinneren dat er problemen zijn met de 8800 kaart, ik had ergens gelezen dat je een snelkoppeling naar de SCDA_singleplayer.exe moet maken met dit als doel: "pad van je SC\scda_singleplayer.exe -ll" kan je dat eens proberen?

[ Voor 22% gewijzigd door fommes op 11-04-2007 17:48 ]

• PauseBreak
Mijn dank is groot, heb het geprobeerd en nu werkt in ieder geval de single player. :9~
Kan hetzelfde truukje worden toegepast op de mp exe of krijg je dan gezeik met bans enzo?

edit:
Alleen een snelkoppeling maken direct naar de mp exe werkt al.
Dus vanaf "SCDA map\SCDA-Online\System\SCDA_online.exe", dan rechtsklikken en op je bureaublad gooien, wellicht dat dat voor jou ook uitkomst kan bieden.

[ Voor 38% gewijzigd door PauseBreak op 11-04-2007 23:54 ]

Nee, merp!