Wanneer ik vanaf een NetwerkShare InDesign bestanden open krijg ik binnen het programma een fatal error. en word afgesloten.
in de event vieuwer vind ik de volgende terugkomende events.
Root <Admin> Full Control
Folder 1 <admin> Full Control <User> Alleen bepaalde mappen Full Control
Folder 2 <everyone> Full Control.
Iedereen die kan inloggen op Folder 2 Heeft dus voledige schrijf en lees rechten. Toch blijf ik het gevoel houden dat dit iets met rechten te maken heeft.
Wanneer ik de bestanden lokaal of op hun Home folder plaats kunnen de Bestanden netjes geopend worden.
Ik wil de Bestanden op de Public share opslaan zodat iedereen die recht heeft op Folder 2 de bestanden kan openen.
iemand hier ervaaringen mee?
Google en Got hebben wel genoeg event 1000 error meldingen maar niet met betrekking tot inDesign of andere CS2 pakketen
in de event vieuwer vind ik de volgende terugkomende events.
De share is als volgt ingericht,Type: Error
Source: Application Error
Category: None
Event: 1000
User: N/A
Faulting application indesign.exe, version 4.0.0.421, faulting module document framework.rpln, version 4.0.0.421, fault address 0x00074a9e.
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Root <Admin> Full Control
Folder 1 <admin> Full Control <User> Alleen bepaalde mappen Full Control
Folder 2 <everyone> Full Control.
Iedereen die kan inloggen op Folder 2 Heeft dus voledige schrijf en lees rechten. Toch blijf ik het gevoel houden dat dit iets met rechten te maken heeft.
Wanneer ik de bestanden lokaal of op hun Home folder plaats kunnen de Bestanden netjes geopend worden.
Ik wil de Bestanden op de Public share opslaan zodat iedereen die recht heeft op Folder 2 de bestanden kan openen.
iemand hier ervaaringen mee?
Google en Got hebben wel genoeg event 1000 error meldingen maar niet met betrekking tot inDesign of andere CS2 pakketen
A Soldiers manual and a pair of boots.