Toon posts:

[2003] Office-autoherstel bestand blijft terug komen*

Pagina: 1
Acties:
  • 629 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aller eerst een melding waarom dit niet office gerelateerd is. Het bvetreft naar alle waarschijnlijkheid iets in de profiles.

Wat ik heb?
Alles windows 2003 met laatste updates (+rollup 3 van citrix)
3 citrix servers
- Op elke citrix server is Office 2003 geinstalleerd + SP2.
1 data server (hier staan o.a. profile/tsprofile en home dirs op)
en nog een x aantal servers.

Probleem?
Men logt in op citrix server via client en start "MS Word" op er word een autoherstel deelvenster weergegeven met een bestand dat ik open had staan tijdens de inrichting van de servers.

De Client blijft dit bestand zien, ook na het herstellen.

Geprobeerd?

Aangezien de desbetreffende documentatie op een CD stond en word waarschijnlijk gecrashed is tijdens de installatie o.i.d. Lukte het openen en dus herstellen van het document niet. Hij kom hem simpel weg niet vinden omdat het bestand op CD stond (hoe toevallig)

Ik heb 3 usb sticks in de 3 citrix servers gestoken en vervolgens die de drive letter van de cd-roms gegeven (vond ik makkelijker dan 3 cd's branden ;) ) en het betreffende path+document naar de usbsticks gekopieerd. Nu kon hij de bestanden dus vinden en ook herstellen.

Ik sluit ms word af en start hem opnieuw op, hij lijkt weg te zijn. zodra ik msword weer sluit en opnieuw opstart komt hij gewoon weer terug.

Word ziet "ergens" dat hij een document wilt herstellen. Maar dat is niet het gangbare normal.dot. Waarschijnlijk zet hij ergens in het profiel dat hij iets wilt herstellen... maar waar is zelfs via de technet site een raadsel hij blijven verwijzen naar de normal.dot.

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024

Dark Wanderer

Or not :P

Gezien ik altijd commentaar krijg over het te snel openen van een nieuwe topic, ga ik dan maar verder op deze...

Ik heb dit probleem ook, exact hetzelfde. Thin clients loggen in op citrix en krijgen die melding bij het openen van word. Het gaat om een doc bestand uit het profiel van de administrator. Ook als ik inlog als administrator krijg ik deze melding, heel irritant.

Heb oplossingen in deze link ook geprobeerd, tevens group policy's nagekeken.
http://www.experts-exchan...fice/Word/Q_23341326.html

heeft iemand enig idee hoe je van deze melding afkomt ?

alvast bedankt!

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• hstuivenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-02 10:07
Ik heb dit probleem ook bij een klant. Het gaat dan om Office 2007, maar ik heb ook een klant met Office 2003 met dit probleem.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je misschien een algemene autorecoverinfo-directory aangewezen waarin nog een corrupte file staat? Staat in de save-opties van Word.

Topictitel even iets aangevuld zodat je OS en Office er in staan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-02 13:27
ik heb hier totaal geen kaas van gegeten (citrix) maar wat als je het administrator profiel compleet weg bonjoured en opnieuw laat genereren door een keer opnieuw in te loggen na het deleten? en een nieuw default user en een nieuw all users profiel aan te maken?

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.