[excel] celeigenschappen geen effect

Pagina: 1
Acties:

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Na meerdere malen, verschillende uren hierin gestoken te hebben, gezocht te hebben op internet met google en hier op GOT met de search, open ik dan toch maar een topic.

Wij hebben een heel groot exel document, daar heb ik een kolom waarin ik bedragen wil met punten tussen de duizendtallen en afgerond op twee cijfers achter de comma. Normaliter kan je dit doen door getal te kiezen bij celeigenschappen. Echter nu doet hij dit niet. Het werkblad is niet beveiligd ook het opmaak-profiel is het niet. Plakken als tekst en opnieuw beginnen zou kunnen maar dan zijn we heel lang bezig.

Ik heb het bestand uitgekleed en online gezet en wel hier (test.xls) Het gaat dus om cel E7.

Meestal kom ik er wel uit, maar nu snap ik het niet meer... 8)7

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Verwijderd

vreemde zaak probeer het eens helemaal opnieuw op een andere pc zonder rare instellingen te doen. (gewoon even als test netzoals het document zoals je hem nu hebt)

Verwijderd

Dat was even hoofd krabben...

Je sheet heeft weergave formules aan staan. Als je Ctrl + ` (` is de accent grave; op mijn keyboard links naast de 1 toets) doet komt alles weer goed

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
In excel 2003 is die optie Ctrl - t en heet het 'controlemodus voor formules'

Dankzij je tip Moosehead wist ik ongeveer hoe en waar ik het moest zoeken, bedankt!

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage