Sinds een enkele tijd beschik ik over een gratis plextor 712-A , in verband met het binnen de garantie overleden plextor 708-A.
Echter wat is er nu aan de hand, als ik een cd brand met nero, dan blijft die steken op 100 % en hierna loopt volledig windows vast.
Om de cd er uit te kunnen halen, aangezien na de windows herstart er in de bios wordt gezegt ; NTLDR ontbreekt.
Dus stroom eraf, kabel eraf en hoppa nog een keertje herstarten en dan opent de eject knop wel weer..
Kan dit aan de cd's liggen ?? tjah ik weet het ik gebruik : Platinum.
Branden op volledige snelheid werkt helaas niet meer aangezien de cd's deze snelheid niet aankunnen. ballen cd-r dus.
de plextor heeft de nieuwste firmware al een tijdje ( v. 1.09 )
Wie weet wat er aan de hand is ??
Alvast bedankt.
Echter wat is er nu aan de hand, als ik een cd brand met nero, dan blijft die steken op 100 % en hierna loopt volledig windows vast.
Om de cd er uit te kunnen halen, aangezien na de windows herstart er in de bios wordt gezegt ; NTLDR ontbreekt.
Dus stroom eraf, kabel eraf en hoppa nog een keertje herstarten en dan opent de eject knop wel weer..
Kan dit aan de cd's liggen ?? tjah ik weet het ik gebruik : Platinum.
Branden op volledige snelheid werkt helaas niet meer aangezien de cd's deze snelheid niet aankunnen. ballen cd-r dus.
de plextor heeft de nieuwste firmware al een tijdje ( v. 1.09 )
Wie weet wat er aan de hand is ??
Alvast bedankt.