Toon posts:

Cd gebrand met plextor 712-A hierna windows xp pro vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een enkele tijd beschik ik over een gratis plextor 712-A , in verband met het binnen de garantie overleden plextor 708-A.

Echter wat is er nu aan de hand, als ik een cd brand met nero, dan blijft die steken op 100 % en hierna loopt volledig windows vast.

Om de cd er uit te kunnen halen, aangezien na de windows herstart er in de bios wordt gezegt ; NTLDR ontbreekt.

Dus stroom eraf, kabel eraf en hoppa nog een keertje herstarten en dan opent de eject knop wel weer..

Kan dit aan de cd's liggen ?? tjah ik weet het ik gebruik : Platinum.

Branden op volledige snelheid werkt helaas niet meer aangezien de cd's deze snelheid niet aankunnen. ballen cd-r dus.

de plextor heeft de nieuwste firmware al een tijdje ( v. 1.09 )

Wie weet wat er aan de hand is ??

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier iets van af weet ??

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Koop een nieuwe brander...voor 30-40 euro heb je een splinternieuwe NEC 18x speed brander. Hoogstwaarschijnlijk dat die 712-a gewoon op is (is een oudje hoor), dit zijn iig onderdelen onderhevig aan slijtage.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Dukey schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:15:
Koop een nieuwe brander...voor 30-40 euro heb je een splinternieuwe NEC 18x speed brander. Hoogstwaarschijnlijk dat die 712-a gewoon op is (is een oudje hoor), dit zijn iig onderdelen onderhevig aan slijtage.
De brander is niet echt stuk, want dvd 's brand die gewoon lekker door.

Alleen cd-r lopen helemaal vast.

Verwijderd

zoek is op google naar hacked firmware : rpc1_109.bin
Patched by The Dangerous Brothers

dan kom je automatisch op een andere site.

deze firmware heeft verbeterde bitsettings en het kan bij jouw de oplossing zijn.

Zoniet moet je een verse nero erop zetten ( 6.6.1.15)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 18:30 ]

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-01-2025

Ben1985

Tatatata!

Dukey schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:15:
Oudje? Het is maar wat je oud noemt, heb zelf 2,5 jaar geleden deze brander gekocht, maar hij brand nog als een tierelier hoor. Bovendien heb ik m de afgelopen jaren vrij intensief gebruikt. Een brander moet gewoon jaren mee kunnen gaan, heb hier ook een oude philips brander liggen die het na tien jaar nog steeds prima doet.

Ik denk dat het een probleem van Nero is. Ik heb zelf ook regelmatig het probleem dat nero vastloopt nadat ik het schermpje wegklik met de melding dat het branden is gelukt. Enig verschil met de TS is dat zijn complete pc vastloopt. Probeer ook eens te branden met een ander programma, zoals Alcohol 120%, loopt deze niet vast dan ligt het iig zeker weten niet aan de brander.

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

Verwijderd

er zijn genoeg gratis brandprogramma's te vinden. download eentje en test, zo zal je het snel en makkelijk weten
Pagina: 1