Grappig, ik vind dit al een zolang ik hier kom het is verfrissend ,en hoopgevend om iemand hier te treffen die ook eigenlijk doodziek wordt van het debiele moderator systeem hier.
Ze kunnen geen kritiek hebben, ze zullen en moeten gelijk hebben.
Door heel erg arrogant op deze reply te gaan antwoorden bv (of juist helemaal niet)
Helaas is tegelijkertijd erg veel inrformatie op deze site te vinden.
Een vraag in dit forum stellen staat gelijk aan het vernietigen van je eigen zelfvertrouwen.
Het is dus echt NOOIT!! goed.
En mocht het ooit wel eens zo zijn, gaan ze zeiken over interpunctie en dat soort zaken.
Maar je mag vooral niet over iemands spellingsfouten beginnen.
Over paradoxaal gesproken
Altijd maar weer het gezemel over lees eerst eens die ellenlange saaie verhandelingen die policy's heten en veel en veel te lang zijn.
Het blijkt dus ook dat als je op dit forum zoekt werkelijk geen enkel topic meer vindt waar niet iemand op zijn vingers wordt getikt.
Het gaat meestal als volgt.
Je gaat zoeken op trefwoord waarna je precies dezelfde vraag vindt die steevast wordt beantwoord door de fatsoenspolitie van deze site , dat je de desbetreffende vraagsteller meer moeite moet doen en blablabla, waarop vervolgens het topic dictatoriaal gesloten zodat je ook meten de mond wordt gesnoerd om je op een eerlijke manier te kunnen verklaren.
Vervolgens plaats je de vraag dus maar zelf omdat je natuurlijk weer eens niet hebt aan het antwoord omdat de moderator de discussie weer eens om calvinistische redenen heeft vermoord.
Je krijgt een heel erg bruikbaar en goed antwoord waarna de moderator vervolgens het topic weer sluit omdat je schijnbaar weer niet aan een van de 20 duizend voorwaarden heb voldaan voordat je maar een q op dit forum mag plaatsen.
Feit is dat je dus op deze manier tijdens je zoeken steeds meer van dit soort moderator-rotzooi in het forum krijgt en ze zelf uiteindelijk de grootste vervuilers van dit forum zijn want 7 van de 10 reply's zijn van overijverige moderators.
Met een beetje geluk komt op deze post ook de reply :" ik heb eens even gezocht op Matmich,en gezien je verleden verbaast me deze reply niks, wat doe je hier nog?"
Antwoord:" gelukkig is er hier tussen al die ruis en rotzooi van de moderators erg veel nuttige informatie"
Het is als Frankrijk :" Een prachtig land, alleen jammer dat er Fransen wonen"
Edit
Ha beetje verkeerd topicreply.
Nou dat wordt smullen ben ik bang!! Het wordt een testcase