[PS3] Geschikt voor kinderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 14:18
Stel dat een bijzonder jong iemand van rond de 6-8 jaar een dergelijke apparaat krijgt van een suiker oom/tante.
Wat doe je er dan mee?
- Geen internet / multimedia opties tot zijn beschikking geven.
- Een nadeel is het spel aanbod op dit moment volgens mij, bijster weinig voor kinderen!
- Het voordeel is dat in de toekomst het assortiment wel zal uitbreiden, en het apparaat nog redelijk futureproof is zal maar zeggen.
- dus inruilen voor een Wii (ja bot he ;)) of dit goed valt is natuurlijk te bezien

Ik zie graag de visie van de tweakers hier :)

(van de jongere pubers verwacht ik al: sooow vet man ik wauw dat ik zo'n ding op 6 jaar kreeg :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Inderdaad gewoon wachten tot het aanbod wat groter is :)

Overigens is internet / multimedia opties erg makkelijk: geen netwerktouwtje / wireless: geen opties ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 13:29
Zwaar off topic maar toch:

Tegen die oom en tante zeggen dat ze Lego of een voetbal moeten kopen. Lijkt me een stuk gezonder voor die leeftijdscategorie.

Kom op zeg een apparaat van 600+ Euro aan een 6 jarige geven. Die kids weten dalijk echt niets meer te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MarcoM schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:50:
Kom op zeg een apparaat van 600+ Euro aan een 6 jarige geven. Die kids weten dalijk echt niets meer te waarderen.
offtopic:
Volgens mij is het allemaal relatief... Ik vind 600 euro geen geld, maar 40.000 weer wel ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

MarcoM schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:50:
Tegen die oom en tante zeggen dat ze Lego of een voetbal moeten kopen. Lijkt me een stuk gezonder voor die leeftijdscategorie.

Dat zowizo, maar dan zijn er nog mensen die het toch geven :P

Maargoed, ik zou als papa en mama de ps3 in gebruik nemen en lekker spelen. Kind kan later wel mee spelen. En dan idd gewoon op het spelaanbod letten, als er leuke games voor die leeftijdscategorie komen lekker die spellen halen en gewoon ermee laten spelen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 07:56

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

1 Wii kopen + spellen en de ouders kunnen zelf ook nog een weekendje weg ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
BtM909 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:47:
Overigens is internet / multimedia opties erg makkelijk: geen netwerktouwtje / wireless: geen opties ;)
Ik weet wat het apparaat kan ;)
Toen ik het hoorde zat ik met mixed feelings, zelf vind ik het tof maar voor zo'n gup.... tja.
Je kan ook niet zomaar het apparaat verkopen en iets anders kopen, je hebt ook met de gever en de krijger te maken..

In dit geval is het een HOOP geld nog geen idee watvoor game erbij zit trouwens.

Momenteel eigenlijk alleen Sonic als "leuk" spelletje te zien, en daarnaast heb je Virtua Tennis 3 misschien en iets als Tony Hawk maar die heeft ook al een Puberrating eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gewoon een DS kopen. Want met een Wii houdt zo'n koter de TV ook nog eens bezet :)
Daar is ook genoeg 'educatiefs' voor te krijgen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf 18 maar mijn jongere broertje (8 jaar) vermaakt zich net zo goed als mij met resistance fall of man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
DS is er al... maak je geen zorgen :+
Resistance fall of man.... ziet er hoogst onpedagogisch verantwoord uit (8>
En er loopt ook een nog jongere gup rond....

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 05-04-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:44:
Stel dat een bijzonder jong iemand van rond de 6-8 jaar een dergelijke apparaat krijgt van een suiker oom/tante.
Wat doe je er dan mee?
Lijkt me vrij logisch, niks dus!

jij hebt dat ding toch niet gehad - of wel soms?

-edit: aangezien de spellen vrij duur zijn, zou je natuurlijk wat goodwill kunnen tonen
door er linux op te zetten

en voor dat jung wat programmeer boeken voor de ps3 te regelen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Een jochie van 7 linux prog boeken :')

Jij begrijpt me niet helemaal, met "wat doe je ermee?" bedoel ik het in zijn algemeenheid.
Het gaat me er niet om dat ik dat ding wil, het is mijn directe familie en ik probeer te filosoferen over wat er fijn is voor zo'n gup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:02:
Een jochie van 7 linux prog boeken :')
Uhhh ja, waarom niet? :/ Je moet toch intresse zien te kweken.. om ze hun hersenen te laten gebruiken.
Jij begrijpt me niet helemaal, met "wat doe je ermee?" bedoel ik het in zijn algemeenheid.
Het gaat me er niet om dat ik dat ding wil, het is mijn directe familie en ik probeer te filosoferen over wat er fijn is voor zo'n gup.
I'll rest my case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51

Standeman

Prutser 1e klasse

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:49:
[...]

Lijkt me vrij logisch, niks dus!

jij hebt dat ding toch niet gehad - of wel soms?
Niks dus.. en als het een injectienaald met heroine is, doe je dan ook niks?
Als ouder heb je dus de verantwoording over het kind en kan je ook bepalen wat je kind al dan niet kado krijgt. sim-pel

Maar goed, even wat constructiever:
Ik zou het dom en misscihen zelfs a-sociaal vinden als een suiker-oom / tante dit niet eerst met de ouders overlegd voordat ze naar de winkel rennen. Als ik een kind zoiets "duurs" wil geven zal ik dat zeker doen. Dan kan je als ouder aangeven dat je een Wii meer pedagogisch verantwoord vind.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:12:
[...]
Uhhh ja, waarom niet? :/ Je moet toch intresse zien te kweken.. om ze hun hersenen te laten gebruiken.
Je moet kinderen opdringen te doen wat jij zou willen :+ Dat zou een nieuwe zijn.

Jij moet de nederlandsche dr. Phill worden. Je klinkt als een logische kerel :+

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:39
BtM909 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:55:
[...]
ot]Volgens mij is het allemaal relatief... Ik vind 600 euro geen geld, maar 40.000 weer wel ;)
offtopic:
Mijn rekeningnummer is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het echt puur voor de kids is, zou ik idd voor een Nintendoproduct gaan. Die hebben toch het grootste aanbod kindvriendelijke en soms uiterst verantwoorde games ontwikkeld.

DS of Wii dus. Voor het geld van een PS3 kun je ze BEIDE aanschaffen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:21
hmm, mijn broertjes zijn erg blij met mn xbox360, genoeg leuke spellen voor ze om te doen. Sterker nog, mijn 10 jarig broertje heeft een gamescore die ruim 3 keer zo hoog is dan die van mij ;(

De wii kunnen ze al bij vriendjes spelen, en de ps3 weer bij andere vriendjes. Wat is de jeugd toch verwend tegenwoordig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:12:
Ga jij ernaast zitten om de 90% van de woorden uit te leggen in het boek die ze niet begrijpen :') Dit is niet het onzin-forum moppie :>

Leuk dat mensen juist gaan denken aan wat er beter had kunnen gebeuren, dat ding staat er al!
De preciese situatie ga ik natuurlijk niet vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 12:41

KatirZan

Wandelende orgaanzak

BtM909 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:55:
[...]

offtopic:
Volgens mij is het allemaal relatief... Ik vind 600 euro geen geld, maar 40.000 weer wel ;)
offtopic:
tja, als je nadenkt over hoe lang je eigenlijk voor die 600 euro moet werken...

nu is het wel zo dat sommige dit in enkele dagen bij elkaar gesprokkeld hebben en weer andere verdienen dit in een dag... de meeste moeten er echter een week voor werken ;)

ik vind het daarentegen niet veel geld.... maar wel om weg te geven ;)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Fl0w, lemmings en andere PS store games lijken me wel de moeite waard voor kids, en er zijn zat PS2 games die het er ook gewoon op doen, en bijna niets kosten.
(dit in tegenstelling tot full price PS3/Wii/360 games)
(met name eyetoy games lijken het goed te doen bij kleintjes.)
Op die manier kan je het als investering in de toekomst zien.
(je kan ze nu bezig houden, en je hoeft over 2 jaar niet weer wat nieuws te kopen).

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Sentry23 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:29:
Fl0w, lemmings en andere PS store games lijken me wel de moeite waard voor kids, en er zijn zat PS2 games die het er ook gewoon op doen, en bijna niets kosten.
(dit in tegenstelling tot full price PS3/Wii/360 games)
(met name eyetoy games lijken het goed te doen bij kleintjes.)
Op die manier kan je het als investering in de toekomst zien.
(je kan ze nu bezig houden, en je hoeft over 2 jaar niet weer wat nieuws te kopen).
Vergeet gripshift en sonic niet! ook leuk voor de kids :)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Pagina: 1