Nadat ik Parallels had geinstalleerd op m'n Mac moest ik alleen nog even windows XP installeren. Echter als ik alle aanwijzingen opvolg zou hij uit zichzelf windows moeten installeren of tenminste er voor zorgen dat ik zelf de installatie kan doen. Nu is het probleem dat als ik met installeren ga beginnen ik een Dos (lijkend) venster krijg waarin die blijft steken in a:/. Verder dan dit gebeurd er niets. het lukt me wel om van a:/ naar d:/ te gaan waar de windows cd zich bevindt. Echter als ik de setup wil openen geeft ie aan dat deze niet hierin geopend kan worden. Kan iemand mij hier misschien mee helpen?
Kan je niet gewoon de Windows XP CD booten in je parallels? Zo heb ik 'm in ieder geval geinstalleerd.
Overigens is dit meer een Apple-talk topic?
Overigens is dit meer een Apple-talk topic?
Verwijderd
Hallo Siebers,
welkom in de wondere wereld van GoT.
Hoewel je niet helemaal verkeerd zit zou ik je toch aanraden om je vraag te stellen in een ander subforum genaamd Apple Talk. Ik denk dat je daar sneller een antwoord op je vraag krijgt.
welkom in de wondere wereld van GoT.
Hoewel je niet helemaal verkeerd zit zou ik je toch aanraden om je vraag te stellen in een ander subforum genaamd Apple Talk. Ik denk dat je daar sneller een antwoord op je vraag krijgt.
Het spijt me, mijn fout. Zal het daar even vragen!! In ieder geval bedankt!
@ GX:
Krijg de CD niet geboot in Paralells. Enig idee hoe ik die geboot krijg in een Dos venster?
Alvast bedankt !
@ GX:
Krijg de CD niet geboot in Paralells. Enig idee hoe ik die geboot krijg in een Dos venster?
Alvast bedankt !
Dat betekent dat het topic verplaatst is naar Apple Talk 
Hier heb je een tutorial met plaatjes:
http://www.askdavetaylor...._parallels_desktop_1.html
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat kan ook uiteraardNitai schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:33:
Dat betekent dat het topic verplaatst is naar Apple Talk
Verwijderd
Gebruik je een externe disc drive? Ik heb dit probleem ook gehad en na een hoop ellende bleek het te helpen om de disc drive even lost te koppelen.
Windows
Windows
Helaas is mijn disc drive niet extern. Hij vind de cd wel maar doet er niets mee. Normaal krijg je een installatie scherm van Windows maar bij mij blijft ie hangen in een zwart dos scherm. Hij lees nu wel als eerst de cd-dvd speler maar dan wordt er nix geladen. Als ik dan zelf probeer de etup te runnen dan zegt hij dat dit programma niet in Dos kan worden uitgevoerdVerwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:20:
Gebruik je een externe disc drive? Ik heb dit probleem ook gehad en na een hoop ellende bleek het te helpen om de disc drive even lost te koppelen.
Windows
Je moet instellen dat je virtual machine van cdrom boot.
Dat is dus het probleemQ schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:51:
Je moet instellen dat je virtual machine van cdrom boot.
Pagina: 1