Toon posts:

geen tekstvak IE7 Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heej allemaal,

Ik draai sinds enige tijd Vista. Loopt allemaal prima! behalve...

Wanneer ik naar bv. mijn webmail ga, of ik wil een bericht plaatsen op een bepaald forum (niet GOT) dan krijg ik geen tekstvak maar een vak met linksboven een kruisje..

Heeft iemand een idee hoe ik dit verhelp? Ben alle instellingen al bij langs gegaan maar kan niets vinden. Ook het toevoegen van de website aan vertrouwde pagina's helpt niet..

iemand?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt het probleem alleen op één specifiek forum?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:34

crisp

Devver

Pixelated

Dat komt omdat de DHTML Editing Control is 'uitgeschakeld' in IE7. Er is een nieuwe versie die wel 'safe for scripting' is maar daarvoor is bijvoorbeeld voor Outlook Web Access een patch benodigd. Zie o.a. http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/06/27/648850.aspx

Intentionally left blank

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Ik weet dat dit voorkomt in outlook web access (OWA) in SBS2003 en daar is een patch voor (aan de server kant) maarja wáár heb je dit probleem precies?

edit: net te laat :P

[ Voor 7% gewijzigd door Martien op 05-04-2007 12:17 ]

@iMartien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit probleem bij O.W.A. en bij verschillende fora. Voornamelijk die waar je ook opmaak opties hebt (weet niet of dit wat uitmaakt).

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:26:
Ik heb dit probleem bij O.W.A. en bij verschillende fora. Voornamelijk die waar je ook opmaak opties hebt (weet niet of dit wat uitmaakt).
Zie dan de opmerking van crisp in "geen tekstvak IE7 Vista" ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1