Iets als read it clearly van powerdvd in gratis alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een gratis dvd afspeelprogramma die een zelfde soort functie heeft als read it clearly van power dvd 7. Ik zoek dus een programma of plugin voor een programma dat ik al heb waarmee ik ondertitels in de zwarte balk kan plaatsen zodat de ondertitels uit het beeld van de dvd staan.
Ik gebruik nu power dvd 6 oem, die heb ik bij mijn brander gehad maar heb niet zoveel zin om voor veel geld up te graden. Zover ik weet is er geen oem versie van power dvd 7 die je los kunt kopen. Daarom zoek ik een goed gratis alternatief.
Wat wil ik nog meer?
Goede beeldkwaliteit (zelfde als power dvd 6)
Audio: DTS en DD via spdif

Ik wil ook graag dat ik power dvd 6 kan blijven gebruiken, dus dat neit al mijn codecs worden gesloopt zodat power dvd 6 niet bruikbaar meer is.

Mijn pc specs:
P4 2.4 ghz
geforce 6600GT
audigy 2
1024mbram

Programma's die ik al heb:
Mediaplayerclassic
powerdvd 6
mediaplayer 10 (misschien kan 11 het??)
nero showtime

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen :)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Probeer VLC eens. Die kan een heleboel met subtitles doen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• gelukkie
  • Nu online
Vlc werkt niet goed, het geluid blijft hangen op dolby dvd's stoppen en de ondertitel functie zit er volgens mij niet in.

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09-2025
Ik raad dan mediaplayer classic icm met vobsub aan.

In vobsub kan je de positie van de ondertitels regelen.

• gelukkie
  • Nu online
Ik heb toch een oem versie kunnen vinden van power dvd 7, bij de mycom wel te verstaan.
Voor mij is de oem versie zat! Er zit zelfs een hardware ondersteuning voor pure video in, terwijl ik dat niet gekocht heb bij nvidia, het zal denk ik een uitgepakte versie. Het beeld ziet er wel een stuk scherper uit met die hardware versnelling, dan in power dvd 6. Verder werkt het met de ondertitels perfect, ook worden ze vergroot zodat alles duidelijker wordt.