Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een gratis dvd afspeelprogramma die een zelfde soort functie heeft als read it clearly van power dvd 7. Ik zoek dus een programma of plugin voor een programma dat ik al heb waarmee ik ondertitels in de zwarte balk kan plaatsen zodat de ondertitels uit het beeld van de dvd staan.
Ik gebruik nu power dvd 6 oem, die heb ik bij mijn brander gehad maar heb niet zoveel zin om voor veel geld up te graden. Zover ik weet is er geen oem versie van power dvd 7 die je los kunt kopen. Daarom zoek ik een goed gratis alternatief.
Wat wil ik nog meer?
Goede beeldkwaliteit (zelfde als power dvd 6)
Audio: DTS en DD via spdif
Ik wil ook graag dat ik power dvd 6 kan blijven gebruiken, dus dat neit al mijn codecs worden gesloopt zodat power dvd 6 niet bruikbaar meer is.
Mijn pc specs:
P4 2.4 ghz
geforce 6600GT
audigy 2
1024mbram
Programma's die ik al heb:
Mediaplayerclassic
powerdvd 6
mediaplayer 10 (misschien kan 11 het??)
nero showtime
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
Ik gebruik nu power dvd 6 oem, die heb ik bij mijn brander gehad maar heb niet zoveel zin om voor veel geld up te graden. Zover ik weet is er geen oem versie van power dvd 7 die je los kunt kopen. Daarom zoek ik een goed gratis alternatief.
Wat wil ik nog meer?
Goede beeldkwaliteit (zelfde als power dvd 6)
Audio: DTS en DD via spdif
Ik wil ook graag dat ik power dvd 6 kan blijven gebruiken, dus dat neit al mijn codecs worden gesloopt zodat power dvd 6 niet bruikbaar meer is.
Mijn pc specs:
P4 2.4 ghz
geforce 6600GT
audigy 2
1024mbram
Programma's die ik al heb:
Mediaplayerclassic
powerdvd 6
mediaplayer 10 (misschien kan 11 het??)
nero showtime
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen