aankoopadvies voor snelle laptop

Pagina: 1
Acties:

• G-bird
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-12-2017
Ik ben in de markt om een laptop te kopen.

Nu wil ik een laptop die behoorlijk snel is. Dus zit ik te denken aan een Intel T7200 processor.

Een goed display niet te klein (bij voorkeur 17") met een goede resolutie is ook belangrijk. Ik kan echter inmiddels door de bomen het bos niet meer.

De volgende laptops lijken in aanmerking te komen:

MSI-L645-067NL
Dell XPS 1710
Acer TravelMate 6465WLMib
Toshiba Satellite P100-343

Kan iemand mij een goed advies geven rondom deze laptops of uberhaupt een snelle laptop met minstens T7200 processor en een goed display in de prijsklasse rondom 1500 Euro ?

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:25
Wat zijn je eisen betreffende het grafische gedeelte? Of bedoel je ook dat met een snelle laptop?
In dat geval kan ik je vertellen erg tevreden te zijn met m'n XPS :)
Bekijk ook eens hoeveel geheugen dat je wilt (1 of 2 Gig), en hoe groot je HD moet zijn.
En rond 1500 euro... is dat +- 200 of +- 50 euro?
Kijk overigens ook eens naar de Inspiron 9400... iets minder fancy dan een XPS, maar grotendeels 't zelfde, echter wel wat goedkoper (en in de XPS kan een wat snellere videokaart, maar dan heb je 't wel meteen over 200 euri's bijlappen). De XPS heeft wel een iets betere behuizing mijns inziens, dus als je veel reist met je laptop kan dat de meerprijs waard zijn. Oja... kijk niet te veel naar die lampjes... 't staat leuk, maar je doet er niet echt veel mee, iig ik niet :X
Succes!

• G-bird
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-12-2017
Thedr thanx voor je bericht.

Ik wil zeker 2 Gb aan intern geheugen met een bussnelheid van 667 Mhz. Dan kan hij in ieder geval Vista goed aan.

Ik wil ook een goede resolutie. Qua gebruik moet er mee gegamed kunnen worden , maar ook het gewone office werk. Echter ik vraag me af of 1900X1200 van de XPS dusdanig goed is dat het veelonderscheid maakt tov van een 1400X900 resolutie en welke rol de grafische kaart daar bij speelt?

Het budget 1500 -/+ 500 euro. Da's erg ruim dat ikweet maar ik ben nog zoekende.

[ Voor 14% gewijzigd door G-bird op 05-04-2007 12:15 ]