Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
I'm not as think as you stoned I am
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Software ervoor is vrijelijk te downloaden. Welkom in 2007 Dima_2005
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat is al een tijdje bekent hoorDima_2005 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:24:
Mensen die WEP gebruiken, stap zo snel mogenlijk ove rnaar WAP/WAP2
Ik heb hier zo'n software ook liggen, en het is waar.... een netwerksleutel kan zelfs met een oude pc in een paar seconden gehacked worden...
WERKT ECHT....
BTW: Ik antoord niet op PM's, emails, .... op vragen zoals, welke software het is, maar geloof me maar dat het zeer makkenlijk te hacken is!!
Voor de mensen die het nieuws een beetje volgen niks nieuws. Zelfs WPA is op de zelfde manier te 'hacken' als je dat nu doet met WEP.
Daarom is er ook WPA2 uitgevonden. Is voor zover ik weet nog niet gekraakt
Pff google je beste vriend. Eigenlijk nog niet echt mee bezig ehouden. Heb alles nog fijn via UTP
[ Voor 59% gewijzigd door kromme op 05-04-2007 11:28 ]
Keep it calm...en lek mig de zuk
Gaarne de search gebruiken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was dus allang bekend dat WEP bijna gelijkstaat aan geen beveiliging.
Hoewel ik wel WPA ga instellen ja.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Niemand wist dit, wat een risico hebben we met z'n allen gelopen.
Nu zullen we maar snel gaan overstappen naar iets anders, dit hadden we anders nooit gedaan.
Nogmaals bedankt.
OK, omdat ik zo aardig ben, zal ik dan maar een linkje geven naar software die dit kan doen. Het is zelfs open-source.Dima_2005 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:24:
BTW: Ik antoord niet op PM's, emails, .... op vragen zoals, welke software het is, maar geloof me maar dat het zeer makkenlijk te hacken is!!
Niet dat het nieuw is, ofzo. Die software is al 2 jaar uit en er zijn genoeg alternatieven (tot aan een Perl script aan toe).
Ga nu maar weer fijn met de andere paniekerige mensen spelen. Ik heb gehoord dat jullie zometeen rondjes gaan rennen met de handen in het haar.
Voor een lijstje van software waarmee je WEP kan kraken, zie Sourceforge.
[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 05-04-2007 11:38 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Niet helemaal eens, als er helemaal geen beveiliging is haal je mensen over om het te gebruiken nu nietWas dus allang bekend dat WEP bijna gelijkstaat aan geen beveiliging.
Niet met WEP. En zo veilig is het niet. Spoofen van het MAC adres is erg makkelijk.Intrepidity schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:41:
Ach, ik gebruik WEP in combinatie met een beperking tot bepaalde MAC-adressen van de PC's hier in huis.. veiliger als dat laatste kan het bijna niet
Stap daarom z.s.m. over naar WPA/WPA2 want er zijn beschrijvingen beschikbaar van hoe je kan spoofen!!1 Stuur dit bericht door aan iedereen die je kent!!11 onee, het is geen mail...The Zep Man schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:42:
[...]
Niet met WEP. En zo veilig is het niet. Spoofen van het MAC adres is erg makkelijk.
Intrepidity schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:41:
Ach, ik gebruik WEP in combinatie met een beperking tot bepaalde MAC-adressen van de PC's hier in huis.. veiliger als dat laatste kan het bijna nieteen valser gevoel van veiligheid geven kan bijna niet
Verwijderd
Zit fijn op WPA2 + MAC adres filtering + waakhond die het W-LAN ledje op de router in de gaten houd en blaft als die knipperd
Ehm, br33z3r... relax. Als je wilt, geef ik zelfs een beschrijving. Het heeft echt geen nut om e-mail bommen te maken.WooK schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:45:
[...]
Stap daarom z.s.m. over naar WPA/WPA2 want er zijn beschrijvingen beschikbaar van hoe je kan spoofen!!1 Stuur dit bericht door aan iedereen die je kent!!11 onee, het is geen mail...
Die waakhond was dus de reden dat mijn verbinding op jouw AP zo snel werd afgekapt!Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:48:
Lees ik ook weer eens iets nieuws![]()
Zit fijn op WPA2 + MAC adres filtering + waakhond die het W-LAN ledje op de router in de gaten houd en blaft als die knipperd
[ Voor 31% gewijzigd door The Zep Man op 05-04-2007 11:49 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Don't feed the trolls.MrAngry schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:51:
Wellicht is dit Dima_2005's manier om aandacht voor z'n andere falende topics te krijgen, dus mensen, ga hem eens helpen, fort fort!
[ Voor 32% gewijzigd door The Zep Man op 05-04-2007 11:59 ]
Wow, ironie is je vreemd?The Zep Man schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:48:
[...]
Ehm, br33z3r... relax. Als je wilt, geef ik zelfs een beschrijving. Het heeft echt geen nut om e-mail bommen te maken.
[...]
oh gelukkig, ik was al helemaal ongerustThe Zep Man schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:48:
[...]
Ehm, br33z3r... relax. Als je wilt, geef ik zelfs een beschrijving. Het heeft echt geen nut om e-mail bommen te maken.
Ben alleen even de naam kwijt...
Het hacken van de sleutel is idd met een paar seconden gebeurt ja.. maar voor het vinden van een bruikbaar packet moet je er 2 miljoen sniffenDima_2005 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:24:
Mensen die WEP gebruiken, stap zo snel mogenlijk ove rnaar WAP/WAP2
Ik heb hier zo'n software ook liggen, en het is waar.... een netwerksleutel kan zelfs met een oude pc in een paar seconden gehacked worden...
WERKT ECHT....
http://www.cdc.informatik.tu-darmstadt.de/aircrack-ptw/HTT-Thalan schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:32:
[...]
Het hacken van de sleutel is idd met een paar seconden gebeurt ja.. maar voor het vinden van een bruikbaar packet moet je er 2 miljoen sniffen
40.000 packets is al genoeg om met een waarschijnlijkheid van 50% de key te achterhalen, bij 85.000 packets is die waarschijnlijkheid al 95%
Intentionally left blank
Verwijderd
heeft lekker veel bestaansrecht ook he' dit topic.. zzzz
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 12:38 ]
Euh, die zijn zo op te vangen als je een paar pakketten hebt....Drexz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:44:
Spoofen is misschien erg makkelijk maar je moet dan nog wel weten welk MAC adres je moet hebben
03-04-2007 en eergisteren ook vermeld op /. - lijkt me dus wel degelijk een recente ontwikkeling die laat zien dat WEP nog makkelijker gekraakt kan worden dan voorheen mogelijk was...Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:38:
oud nieuws crisp..
Op deze manier niet echtheeft lekker veel bestaansrecht ook he' dit topic.. zzzz
slotje dan maar...
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()