Gisteren heb ik een mooie SyncMaster 940BW gekocht om als primair beeldscherm te gebruiken, nu hield ik mijn 17" Belinea CRT'tje over en na wat knutselen draai ik nu dual monitor op een N6600GT (agp versie, 128MB).
Dit werkt allemaal goed en heel makkelijk, maar ik kom een probleempje tegen.
Als ik op mijn primaire monitor een full-screen app. draai (WoW bijvoorbeeld
) en op mijn 2e monitor windows mediaplayer aan heb staan, moet ik eerst "alt-tabben" en dan vanuit windows mijn muis naar het tweede beeldscherm slepen om daar bijvoorbeeld een nummer te skippen.
Hoe ik het eigenlijk wil is: ik druk op ctrl-tab (of enig andere toetscombo) en dan verplaats mijn muis zich naar de 2e monitor terwijl de eerste monitor full-screen bezig blijft.
Ik heb gegot maar met termen als Dual Monitor / DualView en schakelen tussen schermen, kom ik niet echt verder. (kom ook vooral oude topics tegen uit het pci tijdperk), ik heb ook de FAQ bekeken maar kom dan weer uit op een oud topic waar ik het niet kan vinden.
Ook google kon mij niet helpen
het enige spoor dat ik op dit moment heb is het programma UltraMon, maar in de feature-tour staat er niks bij wat hier op lijkt.
Welke weledele gotter kan mij helpen?
Editje: het WMP-voorbeeld was slechts een voorbeeld van een programma dat ik wil bedienen op de andere monitor, ik weet dat er media keys zijn heb een paar macro toetsen op mijn toetsenbord (maar die staan op geluid harder en zachter etc.) Dus is er een universelere oplossing?
Dit werkt allemaal goed en heel makkelijk, maar ik kom een probleempje tegen.
Als ik op mijn primaire monitor een full-screen app. draai (WoW bijvoorbeeld
Hoe ik het eigenlijk wil is: ik druk op ctrl-tab (of enig andere toetscombo) en dan verplaats mijn muis zich naar de 2e monitor terwijl de eerste monitor full-screen bezig blijft.
Ik heb gegot maar met termen als Dual Monitor / DualView en schakelen tussen schermen, kom ik niet echt verder. (kom ook vooral oude topics tegen uit het pci tijdperk), ik heb ook de FAQ bekeken maar kom dan weer uit op een oud topic waar ik het niet kan vinden.
Ook google kon mij niet helpen
Welke weledele gotter kan mij helpen?
Editje: het WMP-voorbeeld was slechts een voorbeeld van een programma dat ik wil bedienen op de andere monitor, ik weet dat er media keys zijn heb een paar macro toetsen op mijn toetsenbord (maar die staan op geluid harder en zachter etc.) Dus is er een universelere oplossing?
[ Voor 10% gewijzigd door roy-t op 05-04-2007 11:07 ]