Toon posts:

Acer laptop start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een acer 1365LM. Als ik hem aanzet gebeurt er weinig. De DVDspeler gaat draaien en kan open en soms gaat de fan van de processor draaien. Weet iemand waaraan dit kan liggen??

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Welkom op GoT.

Zou je iets meer kunnen vertellen? Wat zijn de specificaties van de laptop. Wat heb je gewijzigd voordat je het probleem kreeg? Zie je iets op het scherm? Hoor je piepjes? Al geprobeerd om zonder accu op te starten?

[ Voor 23% gewijzigd door Mentox op 05-04-2007 12:25 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laptop zo gekregen. Het beeldscherm doet niets en er komen ook geen piepjes uit de laptop. Alleen de dvd-speler gaat open en de fan gaat af en toe draaien. Zonder accu opstarten geeft hetzelfde resultaat. Heb ook niet het idee dat de accu oplaad.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 17:12 ]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-01 11:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik verplaats dit topic even naar Complete systemen en Laptops. Wellicht kunnen ze je daar verder helpen.

Een laptop heeft helaas niet zoveel 'user-serviceable parts' die je even los kan trekken, maar meestal kan je wel de HDD verwijderen en soms ook de DVD-speler.
Ook kun je soms bij het geheugen komen en die eens opnieuw plaatsen.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve