wat newb Q's

Pagina: 1
Acties:

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ja ook ik heb het DPC-licht gezien en een teampje opgericht gisteren. Nou heb ik alleen wat vraagjes:
1. hoe maak ik een buffer? ik heb documentatie even doorgekeken maar zo snel niet kunnen vinden, ik zal wel iets over hoofd hebben gezien ofz..
2. Op de Uni staan een paar honderd potentiele koeien bedacht ik me, maar zou 't me lukken om daar fatsoenlijk koeien draaiende te krijgen? PC's zouden elke week een image moeten krijgen geloof ik, maar dat gebeurd bij lange na niet.
3. als ik mijn PC idle laa draaien heb ik iets van 2.5mkeys/s, is dit normaal? zijn er ergens stats waaraan ik kan meten of 't snel genoeg gaat?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

1: wat bedoel je precies met deze vraag?

2: wel toestemming vragen heh ;) zou erg leuk zijn, maar zonder toestemming kost het knetterveel tijd om elke keer die koeien er op te gooien, terwijl het ook in het image kan worden opgenomen, op WDO staat een brief om de netwerkbeheerder over te halen :) succes!

3: afhankelijk van je pc, op www.teamanandtech.com/speed.asp kun je kijken hoe snel je pc zou moeten gaan }:O

• RealCato
oki thx alot, vraag 1 heb ik zelf al beantwoord, ik ben nog ff goed ale opties nagegaan :)

Hey mijn pc doet 't sneller dan anandtech zegt dat-ie moet doen, da's netjes :)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• RealCato
hmz, waar vind ik die brief nou? :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Alvast welkom :).

Ennuh TA loopt met die pagina iets achter kwa scores. Ik heb zelf ook een duron 700 en die doet ook 2,5 mkeys (in een benchmark dan ;)).

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

onder het kopje "features" staat op een gegeven moment ook Een brief voor de sysop ;)

Verwijderd

Met Remote Cows (te downloaden bij D-net) is het echter een eitje om de client als service te installen op het (NT)netwerk. En het geeft je een overzicht van de status van die PC's.

Ook uninstallen en het uitlezen van de logs e.d. gaat reuze makkelijk.
Pagina: 1