Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
1: wat bedoel je precies met deze vraag?
2: wel toestemming vragen heh
zou erg leuk zijn, maar zonder toestemming kost het knetterveel tijd om elke keer die koeien er op te gooien, terwijl het ook in het image kan worden opgenomen, op WDO staat een brief om de netwerkbeheerder over te halen
succes!
3: afhankelijk van je pc, op www.teamanandtech.com/speed.asp kun je kijken hoe snel je pc zou moeten gaan
2: wel toestemming vragen heh
3: afhankelijk van je pc, op www.teamanandtech.com/speed.asp kun je kijken hoe snel je pc zou moeten gaan
oki thx alot, vraag 1 heb ik zelf al beantwoord, ik ben nog ff goed ale opties nagegaan
Hey mijn pc doet 't sneller dan anandtech zegt dat-ie moet doen, da's netjes
Hey mijn pc doet 't sneller dan anandtech zegt dat-ie moet doen, da's netjes
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Alvast welkom
.
Ennuh TA loopt met die pagina iets achter kwa scores. Ik heb zelf ook een duron 700 en die doet ook 2,5 mkeys (in een benchmark dan
).
Ennuh TA loopt met die pagina iets achter kwa scores. Ik heb zelf ook een duron 700 en die doet ook 2,5 mkeys (in een benchmark dan
onder het kopje "features" staat op een gegeven moment ook Een brief voor de sysop
Verwijderd
Met Remote Cows (te downloaden bij D-net) is het echter een eitje om de client als service te installen op het (NT)netwerk. En het geeft je een overzicht van de status van die PC's.
Ook uninstallen en het uitlezen van de logs e.d. gaat reuze makkelijk.
Ook uninstallen en het uitlezen van de logs e.d. gaat reuze makkelijk.
Pagina: 1