Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaring werken bij Unisys

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: binnen een week krijg ik een contract van Unisys onder mijn neus. Het lijkt mij een leuk bedrijf, en ook het gesprek was erg positief. Het zal mijn eerste "echte" baan worden na mijn HBO studie.

Nu vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die ervaring met het werken bij Unisys hebben (positief/negatief) en deze met mij willen delen, om mij te helpen met mijn beslissingstraject. Zo vraag ik mij bijvoorbeeld af hoe makkelijk het is over te stappen naar een andere tak van sport binnen het bedrijf als de werkzaamheden waar ik voor wordt aangenomen om de één of andere reden toch niet bevallen.

Ik hoor het graag allemaal! :)

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb er een half jaar gedetacheerd gezeten (bij het SOC).. Ik vond het een leuk bedrijf met een sterk amerikaans karakter. Voordeel daarvan vind ik dat je je verantwoordelijkheid moet nemen, en er flink op afgerekend wordt als je dat niet doet (ipv het nederlandse model waar alles voorzichtig moet worden gebracht)..

Daarnaast lopen er erg veel culturen rond (voertaal was bij ons engels), wat het ook leuk maakt. Ik ben wel positief dus!

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
MrBarBarian schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:19:
Ik heb er een half jaar gedetacheerd gezeten (bij het SOC).. Ik vond het een leuk bedrijf met een sterk amerikaans karakter. Voordeel daarvan vind ik dat je je verantwoordelijkheid moet nemen, en er flink op afgerekend wordt als je dat niet doet (ipv het nederlandse model waar alles voorzichtig moet worden gebracht)..

Daarnaast lopen er erg veel culturen rond (voertaal was bij ons engels), wat het ook leuk maakt. Ik ben wel positief dus!
Ik zal vanuit Unisys gedetacheerd worden, dus ik zal niet zoveel met het kantoor zelf te maken hebben denk ik. Is het zo dat je in een vast team werkt en gedetacheerd wordt?