Hey mensen, ik heb de Dell Dimension 9200 op het oog als nieuwe pc (http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs). Word familie pc maar ik wil er graag mooi en vlot op kunnen gamen (eind 2007 nieuwe unreal toernament, wil misschien ook wel crysis spelen). Hij zal wel een jaar of 3 mee moeten, daarom ook de 8800GTX enz. Toch heb ik even wat vraagjes en julie meningen nodig. Hier de specs:
Processor:
Intel® CoreTM 2 Duo Processor E6600 (2.40GHz, 4MB L2 Cache, 1066MHz FSB)
Besturingssysteem:
Legitieme Windows Vista Home Premium
Geheugen:
2048MB 667MHz DDR2 SDRAM
Monitor:
20" (51 cm) Breedbeeld Flatpanel E207WFP
Harde schijf:
500GB SATA Stripe
Optisch station:
DVD ± ReWriter Dual Layer
Grafische kaart:
768MB nVidiaTM GeForce 8800 GTX (single)
Geluidskaart:
Geintegreerde Dolby 7.1 audio (is dit wat?)
Verder weet ik niet wat voor moederbord erin zit. Ik heb een dell pc gekozen, omdat ik geen ervaring heb met zelfbouwen en dit is toch een goeie pc.
Nou mijn vragen: Ik wacht nog wel even tot na die prijsdalingen van intel en dan kies ik waarschijnlijk een E6700 processor, maar deze pc moet nog een tijd mee dus daarom: Is 2,4Ghz (E6600) of 2,66Ghz (E6700) daar genoeg voor? Ik heb ook geen ervaring met overclocken ( ja ik ben best nieuw in de computerwereld), maar ik weet ook niet of ik dat wil gaan doen. Kan dan wel 3Ghz+ halen dus misschien wel verstandig?
Die 8800GTX is misschien wel overkill nu, maar het is wel een DirextX10 kaart dus moet toch wel paar jaar mee kunnen?
Er zitten nog 2 slots in het moederbord (dat weet ik wel, met medewerker gepraat) om het geheugen te upgraden dus kan er later altijd nog 3 of 4GB van maken.
Nou vraag ik jullie even je mening te geven over deze pc aangezien hij wel een paar jaar meet moet/gaat, ik geloof dat het makkelijk moet kunnen maar wat denken jullie voor de zekerheid?
Zeg het even als je iets ziet wat niet klopt of zo
Processor:
Intel® CoreTM 2 Duo Processor E6600 (2.40GHz, 4MB L2 Cache, 1066MHz FSB)
Besturingssysteem:
Legitieme Windows Vista Home Premium
Geheugen:
2048MB 667MHz DDR2 SDRAM
Monitor:
20" (51 cm) Breedbeeld Flatpanel E207WFP
Harde schijf:
500GB SATA Stripe
Optisch station:
DVD ± ReWriter Dual Layer
Grafische kaart:
768MB nVidiaTM GeForce 8800 GTX (single)
Geluidskaart:
Geintegreerde Dolby 7.1 audio (is dit wat?)
Verder weet ik niet wat voor moederbord erin zit. Ik heb een dell pc gekozen, omdat ik geen ervaring heb met zelfbouwen en dit is toch een goeie pc.
Nou mijn vragen: Ik wacht nog wel even tot na die prijsdalingen van intel en dan kies ik waarschijnlijk een E6700 processor, maar deze pc moet nog een tijd mee dus daarom: Is 2,4Ghz (E6600) of 2,66Ghz (E6700) daar genoeg voor? Ik heb ook geen ervaring met overclocken ( ja ik ben best nieuw in de computerwereld), maar ik weet ook niet of ik dat wil gaan doen. Kan dan wel 3Ghz+ halen dus misschien wel verstandig?
Die 8800GTX is misschien wel overkill nu, maar het is wel een DirextX10 kaart dus moet toch wel paar jaar mee kunnen?
Er zitten nog 2 slots in het moederbord (dat weet ik wel, met medewerker gepraat) om het geheugen te upgraden dus kan er later altijd nog 3 of 4GB van maken.
Nou vraag ik jullie even je mening te geven over deze pc aangezien hij wel een paar jaar meet moet/gaat, ik geloof dat het makkelijk moet kunnen maar wat denken jullie voor de zekerheid?
Zeg het even als je iets ziet wat niet klopt of zo
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 16:42 ]