Toon posts:

[Excel] Data verloren, herstel mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een aantal mogelijkheden bekeken maar kom er niet uit.
Heb gisteren een (belangrijk!) document in Excel per ongeluk verkeerd opgeslagen. Ik had veel data ingevoerd en daarna per ongeluk een aantal maal op ctrl + z gedrukt en vervolgens (zonder controle...) op ctrl + s gedrukt. Daarna de pc uitgedaan en vandaag tot de conclusie gekomen dat er dus een hoop mist nu.

De simpele vraag; is die data nog ergens te vinden???
Anders heb ik een groot probleem :|

Alvast bedankt.

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

ik denk dat je pech hebt... jij hebt namelijk zelf gesaved... waar zou Excel de snuggerrigheid vandaan moeten halen om jou acties tegen te gaan??
het enige wat Excel in zich heeft een een history zodra excel crashen, een autosave-modus zeg maar... daarvan krijg je dan een melding zodra Excel na de crash opstart...
Zomaar gesavede bestanden uit de history terug halen kan niet.
(wellicht wel als je op een domain werkt met geïmplementeerde Volume Shadow Copy in place).

euh...ja

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Na het opnieuw opstarten van Excel, ben je je history (en werkt Redo dus ook niet meer) kwijt. Zit niks anders op, dan je probleem facen en eventueel opnieuw alles in te voeren :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.