Toon posts:

Gebeld worden op een Voip-In nummer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik gebruik nu al een tijdje voipbuster en daarbij een sip telefoon. Nu is het zo dat ik ook een voip in nummer van hun heb gekregen. Ik woon in Eindhoven en ik heb ook een Eindhoven's voip nummer gekregen beginnend met 040 (van eindhoven).

Nu vraag ik me af of dit dan ook daadwerkelijk een lokaal nummer is. Als mensen uit eindhoven mij dan bellen betalen ze gewoon het lokale tarief of zit hier een addertje onder het gras?

Ik heb ook gelezen dat er weleens mensen een 080 (geloof ik) voip in nummer hebben gehad en dat anderen daardoor heel veel moesten betalen zonder dat ze dat wisten.

Heeft iemand een idee hoe het hiermee zit?

Verwijderd

Heb jij een voip-in nummer van voipbuster?? Volgens mij geeft Betamax toch geen nummers meer uit?? :N

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:07:
Heb jij een voip-in nummer van voipbuster?? Volgens mij geeft Betamax toch geen nummers meer uit?? :N
Waarschijnlijk heeft deze meneer z'n account al een poosje. Ik ben ook een gelukkige eigenaar van een voipbuster voip-in nummer.

En als antwoord op de vraag van de TS: Ja, het is inderdaad een echt lokaal nummer. Dus je betaald niet extra als je er heen belt.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord.

Ja ik heb inderdaad een nummer gekregen van voipbuster. Ik heb mijn account ook al een tijd ja.

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:42

Speedmaster

Make my day...

trolleystad schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:33:
[...]

Waarschijnlijk heeft deze meneer z'n account al een poosje. Ik ben ook een gelukkige eigenaar van een voipbuster voip-in nummer.

En als antwoord op de vraag van de TS: Ja, het is inderdaad een echt lokaal nummer. Dus je betaald niet extra als je er heen belt.
Het kan zijn dat je een afwijkend tarief moet betalen, je kan hier de aanbieder van je nummer opzoeken en vervolgens hier controleren of je een afwijkend tarief moet betalen. Mijn VB nummer loopt via Globalcall en is inderdaad een standaard tarief nummer.

[ Voor 5% gewijzigd door Speedmaster op 05-04-2007 00:15 ]