Toon posts:

Problemen met Samsung Spinpoint P120 (250 Gb)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had deze harde schijf bestelt als uitbreiding van me huidige 200 Gb , nu heb ik de schijf volgens mij toch correct aangesloten door hem op de Sata2 aanluiting aan te sluiten en me oude gewoon op 1.
Maar nu zie ik ed schijf niet in windows, de BIOs ziet hem wel maar in windows niet, je kan ook sperjumpertjes confugireren maar dat staat niet goed uitgelegd in de handleiding .
Iemand een idee om dit op te lossen :o ?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Zie je hem ook niet in schijfbeheer?

Verwijderd

Topicstarter
Lekkere Kwal schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:50:
Zie je hem ook niet in schijfbeheer?
Jewel :) , maar daar staat dat ie niet geïnitialiseerd is en dat die 233 Gb ofzo niet toegewezen is.
Maar dat zou dus betekenen dat ik eerst me pc moet formateren voordat ik die schijf kan gebruiken :( :'( .

EDIT: Volgens mij heb ik via computerbeheer de schijf kunnen inschakelen >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 20:59 ]

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:17

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:56:
[...]

Jewel :) , maar daar staat dat ie niet geïnitialiseerd is en dat die 233 Gb ofzo niet toegewezen is.
Maar dat zou dus betekenen dat ik eerst me pc moet formateren voordat ik die schijf kan gebruiken :( :'( .

Juist, initialiseren/formatteren naar NTFS en gaaaaaan :)

En je formatteert een schijf/partitie, niet je hele computer.

[ Voor 6% gewijzigd door Kanarie op 04-04-2007 22:03 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:56:
[...]

Staat ook letterlijk in de FAQ:
Mijn nieuwe HDD staat niet in Deze Computer, wat nu?
Wanneer je een verse harddisk uit de winkel hebt gehaald, dan moet je vooral niet verwachten dat de harddisk reeds voor jou is klaargemaakt en ingericht. Het wordt dus niet direct in Deze Computer / Verkenner getoond. Je mag de harddisk dus helemaal zelf naar eigen smaak partitioneren en formatteren. Een stuk verderop in deze FAQ kun je terugvinden hoe: Hoe/waarmee kan ik mijn schijf/schijven het beste indelen?