Toon posts:

Speakerset voor mp3-speler

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben op zoek naar een goede speakerset voor mn mp3-speler (Iaudio) voor op mn slaapkamer. Dit in plaats van de computerboxjes die er nu staan. De grootte van de boxen maakt niet zoveel uit.
Wel heb ik een bepaald budget (max. 150 euro). Heeft er iemand een beter idee dan een simpel 5.1 setje?
Volgens mij geven sommige boxsetjes met twee speakers nog een beter geluid.

Ik heb gekeken bij Creative, maar dit zag er een beetje simpel uit. Ik weet niet echt wat de dominerende merken op dit gebied zijn. Iemand Ideeën?

bvd

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:02:
Hallo

Ik ben op zoek naar een goede speakerset voor mn mp3-speler (Iaudio) voor op mn slaapkamer. Dit in plaats van de computerboxjes die er nu staan. De grootte van de boxen maakt niet zoveel uit.
Wel heb ik een bepaald budget (max. 150 euro). Heeft er iemand een beter idee dan een simpel 5.1 setje?
Volgens mij geven sommige boxsetjes met twee speakers nog een beter geluid.

Ik heb gekeken bij Creative, maar dit zag er een beetje simpel uit. Ik weet niet echt wat de dominerende merken op dit gebied zijn. Iemand Ideeën?

bvd
Je zult hier toch te horen krijgen dat je moet kijken voor 2 goede 2e-handsluidspreker(zuilen bijv) met een 2e-handsversterker. Of je haalt bijv de Eltax Concept 400 vanaf www.conrad.nl (90 euro volgens mij voor 2 zuilen), en een versterker zoek je op marktplaats voor een euro of 70 vind je wel wat. Een heeel stuk beter dan een Creative of Logitech setje.

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:43

DJ Vincento

1422055

Het kan nog veel goedkoper. Ga eens een keer bij je ouders/opa/oma/kenissen op zolder rond snuffelen, wedden dat je er nog heel wat mooie stereo apparatuur tegen komt? Een philips versterker met twee leuke houten speakers vormen samen al een 100x betere set dan een logitech/creatic/trust bonkdoos.

En het advies van heracles is ook zeker aanbevolen. Op marktplaats.nl kun je voor een prikkie hele leuke stereo sets kopen. Kijk naar merken zoals Denon, Marantz, Onkyo, Nad, Philips, Kenwood, Technics voor versterkers en kijk naar Philips, JBL, Jamo en Eltax voor speakers.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Tja, je zult toch eerst zelf wat meer op zoek moeten gaan voordat je vragen gaat stellen. Zie ook Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime .

Loop eens wat winkels binnen. Ieder 2.0 of 2.1 PC speakersetje voldoet eigenlijk. Wil je dat niet dan zul je moeten kijken voor een losse versterker en twee speakers. 150 euro wordt dan wel heel lastig. Het is eigenlijk heel simpel: Koop gewoon wat jij het beste vindt klinken!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.