Maxtor 40 giga :(

Pagina: 1
Acties:

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 23:05

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Ik heb nu al weer een tijdje een 40 giga hd van maxtor.

Nu is het zo dat mijn bios niet verder dan 33 gaat. dus ik leuk naar maxtorsite en voila, EZ-Bios geinstalleerd. Hij installeert het wel (zij het dat ik telkens weer heel moeilijk moet zitten doen als ik format c: gedaan heb) maar ik heb telkens gezeik in windows. Ik denk toch dat maxtor's EZ-bios niet helemaal goed werkt want eerst had ik dat ie wel EZ-bios gebruikte maar dan kreeg ik fouten bij de laatste partitie van overlapping e.d dus ik neem aan dat ie hem nog steeds zag als 33 giga.

En nu heb ik eergister ofzo weer eens geformatteerd en nou wil ie EZ-bios niet meer op die fuck HD zetten. Wel op mijn primary Seagate maar mijn maxtor ziet dat maxtorprogramma helemaal niet meer.
Kan ook te maken hebben met voeding ofzo want hij wil niet echt lekker werken heb ik het idee. Als ik geld over had zou ik dat ding al door de plee gespoeld hebben want vanaf het begin heb ik er al problemen mee.
Met mijn andere HD, een seagate zoals gezegd heb ik zero problems :)

Nou ja...misschien zal ik moeten leven met 7 gigabyte minder voorlopig maar koop wat mij betreft geen Maxtor mensen.. :( :(

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS