Toon posts:

Bestanden overhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop die niet meer opstart omdat hij het bestand HAL.DLL niet kan vinden. Verder werkt alles nog :P
Omdat ik op deze laptop wel wat belangrijke zaken heb staan, waar ik extern geen backups van heb, wil ik graag weten of er ook een mogelijkheid is om deze bestanden over te halen met een andere PC.
Ik heb op google gezocht naar oplossingen maar daarvoor moet je meestal software installeren op beide pc's of moeten ze beide daadwerkelijk aan kunnen. Dat kan dus niet met mijn laptop.

Weet hier misschien iemand hoe ik mijn bestanden nog kan redden?
Of is alles verloren omdat ik moet herinstalleren?

bvd.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 09:35

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Booten met een live cd? Win Pe? HD er uit halen, converter er tussen en in PC? HD in usb behuizing? Windows repair ipv herinstall?

[ Voor 75% gewijzigd door |sWORDs| op 04-04-2007 18:34 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-03 21:08

Dima_2005

T.net-verslaafde

Download een Linux Live CD.....
En daarna binnen een netwerkje werken
Of herinstalleer je Windows, ZONDER formateren...

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tja, hier zijn dus legio manieren voor die niet per definitie met Netwerken te maken hebben.

Om een beetje bij netwerken te blijven: Boot een bepaald OS van een CD (DOS, BartPE, Linux) en kopieer de boel over je netwerk.
Een andere mogelijkheid is om de schijf gewoon in je eigen PC te hangen met een converter (of je hangt de schijf in een USB converter).

Enfin, genoeg oplossing dus die je met 2 tellen logisch nadenken zo bedacht hebt.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.