Goed, laat ik ook eens een poging wagen tot opbouwende feedback
#1: Het kleurverschil tussen de 2 gebouwens laat de klokketoren er wel mooi uitspringen, de lucht erachter zorgt voor een mooi contrast. Was het mogelijk geweest een ander standpunt te kiezen, bijvoorbeeld recht voor die toren? Alles is nu net een beetje scheef zeg maar
#2: Mooi perspectief, naar mijn mening een beetje veel "gebouw" aan de onderkant. Misschien een fikse crop aan de onderkant, en het stuk gebouw onder de linkerhoek eraf halen?
#3: Aardig onscherp, de compositie spreekt me ook niet helemaal aan geloof ik. Nogal veel egale oranje gloed op de foto (tenminste...dat is de kleur toch? Zit namelijk achter laptopscherm, niet ideaal

)
#4: Ik zou de foto even rechttrekken, het onscherpe gebouw aan de rechterkant stoort ook wat. Ik denk dat het misschien mooier was geweest als de toren links op de foto stond met de rest van het gebouw aan de onderkant, maar daarvoor had je waarschijnlijk wat dichterbij moeten kruipen. Waarbij je waarschijnlijk de top van de toren mist.
#5: De lucht lijkt hier een beetje flets, ik mis een beetje een onderwerp in de foto. Het lijkt erop dat er voor je voeten aardig wat bloempjes groeiden. Misschien een ideetje om door de knieën te gaan en heel laag perspectief te gebruiken? (En zo de strook met bloemen schuin door beeld te laten lopen)
#6: Perspectief is niet onaardig, helaas wat onscherp en een beetje sterk contrast tussen verlichte en donkere gedeelten van de toren (niet dat je veel aan die verlichting kan veranderen

)
#7: Lijnen lopen hier ook weer wat scheef, de compositie spreekt me ook niet echt aan. Misschien volgende keer je camera 90 graden draaien? Dan krijg je het hele standbeeld er waarschijnlijk wel op, wat het - misschien - interessanter maakt.
#8: Foto is aardig druk, er is niet echt een onderwerp wat er echt uitspringt (de toren?) Je zou kunnen proberen recht voor die klokketoren te gaan staan en het gebouw op de voorgrond schuin door de foto laten lopen?
#9: Ook weer scheef, wel erg veel bewolkte, grijze lucht. Het lijkt erop dat je geprobeerd hebt om de kerk door de groep standbeelden heen te fotograferen, maar die staat er naar mijn idee teveel boven.
#10: Beetje teveel straatbeeld (verkeersborden e.d.), wel leuk contrast tussen nieuw- en oudbouw

Misschien focus meer op die rare mannetjes leggen?
#11: Een...eh...standbeeld plaatje. Mja. Ik...ehm...weet niet goed wat ik ermee moet. Heb geen ideeën voor verbeteracties
Overall gezien heb je bij sommige foto's een leuk perspectief, maar er zijn net wat dingen die het rommelig maken (onscherpte, teveel gebouw op de foto, etc.). Maarja, daarom heet het ook een "testcase"

En wie ben ik, heb net vorige week m'n eerste testcase gepost over Fremantle

Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk feedback te geven en zo min mogelijk kritiek

Hoop dat je er wat mee kan!