Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Prijzen uit pricewatch kloppen niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch: Intel Core 2 Quad Q6600 (S775, 4x 2.4GHz, 8MB, 1066MHz FSB, Boxed)

Batum heeft idd het betreffende product voor iets meer dan 500 euro in zijn winkel, doch de andere winkels hanteren een prijs van rond de € 710,- ipv € 510,-

edit:
GRRR verkeerde topic titel mijn excuses

EDIT op 5 april omdat ik het onnodig vind de topic te bumpen:
De prijzen in de prijswatch stonden dus bij de bovenste 6 winkels op ongeveer 510 euro, maar zijn inmiddels al aangepast naar 700+ :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 19:31 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zover ik kan zien klopt de prijs van Batum. In iedergeval Batum bied het product voor die prijs aan. Ongeveer de prijs waar andere shops zoals Zercom en 4Launch hem ook aanbieden

Verwijderd

Topicstarter
Batum klopt inderdaad, maar als je bijv naar 4Launch site gaat
Prijs:
€ 728.50 (incl. BTW)
€ 612.18 (ex. BTW
Zercom:
Prijs (incl) € 775,10
Prijs (excl) € 651,35

Nu hoorde ik dat de prijzen van deze processors zullen gaan dalen, deze daling is in de Pricewatch doorgevoerd maar niet in de winkel... Hoort dit niet eerder andersom te zijn?

Verwijderd

De prijs zoals die geadverteerd wordt door Batum in de Pricewatch, komt overeen met die op hun site. Dat is de controle die wij uitvoeren. Tenzij er terdege onrealistische prijzen worden weergegeven (paar euro voor een CPU) die duidelijk op databasefouten wijzen, kunnen we natuurlijk moeilijk iedere winkel gaan bellen of al hun prijzen wel kloppen :)

Ook bij de andere genoemde winkels komt de prijs in de PW overeen met die op de winkelsite. Het kan overigens voorkomen dat onze database-synchronisatie een keer net voorloopt op de winkelsite, maar dat zal nooit lang zijn.

Indien bij bestellen met grote regelmaat blijkt dat de prijzen dan niet kloppen, dan komt die informatie ook snel genoeg terug in de Shop Survey.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 18:13 ]