[PGP]aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37
Hoi, ik wil iets heel simpels:
5 legale PGP Home/Professional desktop editions aanschaffen, en dan bij een Nederlands bedrijf(o.a. i.v.m. BTW). Of iig, legaal(freeware geen probleem) PGP emails kunnen vesturen en ontvangen met Outlook.

Maar dit is moeilijkere dan gedacht, via PGP.com kom ik uit bij Nedsecure dat failliet is.

Ik heb geïnformeerd bij andere bedrijven, maar er is niet aan te komen of er is een hele lange(of onbekende) levertijd.

Andere bedrijven bieden me wel de licenties aan, maar dan alleen inclusief trainingen en een heel traject. Omdat er geen winst valt te halen uit de verkoop van losse licenties.

Nu ga ik google-en, en kom ik verhalen tegen dat Network Associates het een tijdje in handen heeft gehad maar ook weer heeft afgestoten. Ook vind ik verhalen dat de code is vrijgegeven en dat de software nu Freeware is. Vage pagina's als OpenPGP redirecten me bij het downloaden naar de Trail versies op pgp.com .

Ik weet het niet meer, ik neig er zelfs naar om hem illegaal ergens vandaan te plukken omdat ik het hele bedrijf erg vaag vind. Maar dit laatst ben ik natuurlijk niet van plan.

[ Voor 8% gewijzigd door borgdaville op 04-04-2007 16:02 ]

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Hier dan?:

http://www.gnupg.org/
GnuPG is the GNU project's complete and free implementation of the OpenPGP standard as defined by RFC2440 . GnuPG allows to encrypt and sign your data and communication, features a versatile key managment system as well as access modules for all kind of public key directories. GnuPG, also known as GPG, is a command line tool with features for easy integration with other applications. A wealth of frontend applications and libraries are available. Version 2 of GnuPG also also provides support for S/MIME.