Edit:
Het probleem is al opgelost
, nadat ik ZoneAlarm inschakelde. Vind het vreemd dat ik m'n software firewall moet inschakelen voordat ik bijv MSN kan gebruiken.
Beste Tweakers,
Plotseling doet MSN en internetten in Firefox het niet meer. Internetten in Internet Explorer werkt nog wel. De MSN troubleshooter geeft aan dat mijn gateway offline is. Wat dat betekent heb ik een idee. Mijn router is nog wel gewoon te bereiken in IE. In Firefox is het ingesteld op directe verbinding met het internet, niet over een proxy ofzo.
Wat ik geprobeerd heb:
, enige wat ik gisteren geinstalleerd hebt zijn wat drivers voor mijn Canon Powershot A40 . Maar gisteren deden MSN en FF het nog prima daarna.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
Het probleem is al opgelost
Beste Tweakers,
Plotseling doet MSN en internetten in Firefox het niet meer. Internetten in Internet Explorer werkt nog wel. De MSN troubleshooter geeft aan dat mijn gateway offline is. Wat dat betekent heb ik een idee. Mijn router is nog wel gewoon te bereiken in IE. In Firefox is het ingesteld op directe verbinding met het internet, niet over een proxy ofzo.
Wat ik geprobeerd heb:
- Router gereset
- Modem gereset
- Ipconfig /renew
Probleem is in 1x gekomen van gisteren op vandaagPhysical Address: 00-0c-f6-02-7f-91
IP Address: 82.72.252.117
Network Mask: 255.255.254.0
Default Gateway: 82.72.252.1
DNS IP Address: 213.51.129.37
213.51.144.37
DHCP Client: Enable
Connection Method: Direct
Broadband Modem : Connection OK
Internet Connection: Active
Internet IP Address: 82.72.252.117
IP Address: 192.168.0.1
Network Mask: 255.255.255.0