[PS3] Savegame over te zetten naar ander account?

Pagina: 1
Acties:
  • 476 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213751

Topicstarter
Hallo,

Hoop dat iemand dit weet.

Toen ik mijn playstation heb aangesloten heb ik snel een account genaamd Nielz gemaakt, en ook eentje voor online die Nielz heette. Hier ben ik een savegame voor Resistance: Fall of Man mee gestart, waar ik inmiddels erg ver mee ben. Nu is het echter zo dat ik voor online een andere gebruik, namelijk een account genaamd Mindstate, omdat ik dat een mooiere naam voor online spelen vond. Is het mogelijk dat ik als ik het heb uitgespeeld op het account van Nielz dat ik dan bij Mindstate die skin krijg en die medaille?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
savegame kopieren naar een usb stick, dan bij de andere user erweer opzetten? (dus save game selecteren, driehoekje klikken, dan kopieren)

tis maar een idee

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171353

ditani360 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:47:
savegame kopieren naar een usb stick, dan bij de andere user erweer opzetten? (dus save game selecteren, driehoekje klikken, dan kopieren)

tis maar een idee
Zijn save games niet (gebruiker) naams gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
mjah dat weet ik dus niet...maar het valt altijd op deze manier te proberen, misschien weet onze playstation man, zolang die hier nog is, hier iets meer van af?

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208860

Probeer het uit zou ik zeggen, ben ook wel nieuwsgierig of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214371

volgens mij zijn ze gebonden aan de gebruikersnaam.
anders heeft binnen no-time iedereen die skin en medaille omdat je het dan zo van internet kan plukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213751

Topicstarter
Zijn volgens mij ook gebonden, want als ik op het account van Nielz probeer in te loggen op mijn PSN account Mindstate dan kan dit niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43
Je kan met de optie: Beheren van gamedata, savegames kopieren naar meerdere accounts.

Bij sommige spellen werkt het, en bij sommige niet.

Bij ridge racer is hij aan mijn account gekoppeld, maar bij bijv Enchanted Arms niet
Pagina: 1