[Red Hat] Arcserve agent starten at boot

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik werd door een collega gevraagd om eens te kijken op een linux machine waarom Arcserve niet opstart na een reboot van de server. Er draait Red Hat 8 op met ArcServe Backup 11.0 for Unix.

Nu heb ik daar weinig kaas van gegeten, maar ik zie iig zijn services niet bij de boot lijst staan.

Nu starten ze het proces weer door de setup opnieuw te draaien... erg handig :) Ik kan helaas bij Arcserve niet vinden welke service je at boot kan starten maar ik neem aan dat het de "caagent" is.
Het vervelende is dat het een live omgeving is dus ik kan ook niet even wat gaat vrotten etc om te kijken welke service wat doet...

Iemand die hier weleens mee gewerkt heeft en weet welke service je bij het opstarten kan toevoegen?

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Normaal gesproken zou de caagentd gestart moeten worden. Indien deze niet automatisch start kun je het volgende commando proberen:

/etc/init.d/caagentd start

Verder zou je onder /etc/init.d/rc3.d eens kunnen kijken of je daar start en stop scripts hebt voor je daemon. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Er is alleen voor de uagent een script onder /etc/init.d/rc3.d namelijk S58uagent..

Onder /etc/init.d staat niets de caagentd staat onder /opt/CA/BABcmagt

Ik neem aan dat die gewoon met chkconfig toegevoegd kan worden aan de boot lijst?