beste mensen,
Voor mij torrent downloads zoek ik een programma'tje wat gekoppeld kan worden aan mij Torrent-downloader.
De rede dat ik dit zoek is dat ik wil zien of het Torent download programma zijn werk goed doet.
Qua verbindings stabilliteit zit er nog wel een wt verschil tussen
De volgende Torrent pogramma's heb ik geprobeerd met uiteraard zoveel mogelijk dezelfde instellingen.
- Azureus; Werkt prima maar trekt veel teveel resourses
- Utorrent; werkt prima voor 1 dag, daarna gigantisch instabiele verbinding
- ABC; ziet er tot nu toe goed uit.
(Uiteraard alle programma's geprobeerd met dezelfde torrents)
Om dus te zien of ABC over 24 uur een gelijke (stabiele) verbinding heeft, wil ik een proggie laten meelopen om de snelheden hiervan te monitoren en als grafiek te laten zien.
Ps. Wellicht hebben jullie bepaalde ervaringen met Torrent programma's welke mij verder kunnen helpen?
Voor mij torrent downloads zoek ik een programma'tje wat gekoppeld kan worden aan mij Torrent-downloader.
De rede dat ik dit zoek is dat ik wil zien of het Torent download programma zijn werk goed doet.
Qua verbindings stabilliteit zit er nog wel een wt verschil tussen
De volgende Torrent pogramma's heb ik geprobeerd met uiteraard zoveel mogelijk dezelfde instellingen.
- Azureus; Werkt prima maar trekt veel teveel resourses
- Utorrent; werkt prima voor 1 dag, daarna gigantisch instabiele verbinding
- ABC; ziet er tot nu toe goed uit.
(Uiteraard alle programma's geprobeerd met dezelfde torrents)
Om dus te zien of ABC over 24 uur een gelijke (stabiele) verbinding heeft, wil ik een proggie laten meelopen om de snelheden hiervan te monitoren en als grafiek te laten zien.
Ps. Wellicht hebben jullie bepaalde ervaringen met Torrent programma's welke mij verder kunnen helpen?
Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD